Fandom

Pokémon Wiki

Taillow

3141stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Taillow to Pokémon typu normalnego i latającego. Ewoluuje w Swellowa.

Wygląd

Fizjologia

Taillow to mały Pokémon ptak z ciemnymi niebieskimi piórami i czerwonymi plamami na piersi i czole. Jego skrzydła mają wydłużone końcówki, dzięki czemu wydają się być skonfigurowane na szybkość i zwrotność. Spód skrzydeł ma białe zabarwienie, podobnie jak brzuszek. Taillow posiada dwa ostre pióra na ogonie. Jego żółty dziób jest dość krótki, ale szeroki, a czarne stopy mają żółte paznokcie.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Taillow ma fantastyczną szybkość i lotnicze umiejętności. Oprócz tego, staje się jeszcze bardziej agresywny, gdy czuje zagrożenie. Podczas migracji w poszukiwaniu ciepłych klimatów, Taillow może latać nawet 180 kilometrów dziennie.

Zachowanie

Podobnie jak inne małe ptaki Pokémony, Taillowy gromadzą się w dużych stadach szukając jedzenia. Są jednak bardzo odważne jak na małe stworki. Pomimo tego, czasami czują się samotnie. Mają tendencję do przeszkadzania, gdy są głodne i nie lubią zimnych klimatów, więc mają tendencję do migracji w poszukiwaniu żywności i ciepłej pogody.

Środowisko naturalne

Taillowy wolą żyć na trawiastych polach lub lekkich obszarach leśnych, ale mogą czasami zostać znalezione w dowolnym miejscu z obszarem mocno zalesionym, w środowiskach miejskich, obszarach górskich lub kamienistych. Krótko mówiąc, są one bardzo uniwersalne.

Odżywianie

Taillow poluje na Wurmple. Lubi smak owoców i jagód. Wydaje się być rolnym szkodnikiem, gdyż je znaczne ilości upraw.

W anime

Ważniejsze występy

Taillow Asha

Ash złapał tego Pokémona w odcinku Trzymaj się Taillow!. Ewoluuje w odcinku Jeden Swellow by wszystkimi rządzić!.

Inne

Zespół R pomógł profesorowi Brownowi zatrzymać stado Taillowów odcinku Nie jesteśmy aniołami.

Taillow Ritchiego, nazywany "Rose", pojawił się w odcinku Porwany.

Drugoplanowe role

Taillow pojawił się w filmie Lucario i Tajemnica Mew jako transformacja Mew.

Kolonia Taillowów pojawiła się w odcinku Narodziny Staravii!.

Kilka Taillowów pojawiło się w filmie Giratina i Strażnik Nieba.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG004 Taillow, Pokémon Jaskółka. Taillow ma bojowe usposobienie. Nie poddaje się nawet w starciu z silnym przeciwnikiem.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki