FANDOM

275MS Shiftry
Pokémon
Swellow 277MS
#276
Generacja III
Taillow
スバメ Subame
276MS
Taillow

Pokémon Jaskółka
Typy
NormalLot
Zdolności
Guts Scrappy
Grupa hodowli
Skrzydlate
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
0.3 kg 2.3 m
Statystyki
HP
40
Atak
55
Obrona
30
Sp. Atak
30
Sp. Obrona
30
Szybkość
85
Styl Ciała Odcisk łapy
Body09 Plik:F276.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Taillow
Taillow to Pokémon typu Normal Lot. Ewoluuje w Swellowa na poziomie 22.

Wygląd

Fizjologia

Taillow to mały Pokémon ptak z ciemnymi niebieskimi piórami i czerwonymi plamami na piersi i czole. Jego skrzydła mają wydłużone końcówki, dzięki czemu wydają się być skonfigurowane na szybkość i zwrotność. Spód skrzydeł ma białe zabarwienie, podobnie jak brzuszek. Taillow posiada dwa ostre pióra na ogonie. Jego żółty dziób jest dość krótki, ale szeroki, a czarne stopy mają żółte paznokcie.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Taillow ma fantastyczną szybkość i lotnicze umiejętności. Oprócz tego, staje się jeszcze bardziej agresywny, gdy czuje zagrożenie. Podczas migracji w poszukiwaniu ciepłych klimatów, Taillow może latać nawet 180 kilometrów dziennie.

Zachowanie

Podobnie jak inne małe ptaki Pokémony, Taillowy gromadzą się w dużych stadach szukając jedzenia. Są jednak bardzo odważne jak na małe stworki. Pomimo tego, czasami czują się samotnie. Mają tendencję do przeszkadzania, gdy są głodne i nie lubią zimnych klimatów, więc mają tendencję do migracji w poszukiwaniu żywności i ciepłej pogody.

Środowisko naturalne

Taillowy wolą żyć na trawiastych polach lub lekkich obszarach leśnych, ale mogą czasami zostać znalezione w dowolnym miejscu z obszarem mocno zalesionym, w środowiskach miejskich, obszarach górskich lub kamienistych. Krótko mówiąc, są one bardzo uniwersalne.

Odżywianie

Taillow poluje na Wurmple. Lubi smak owoców i jagód. Wydaje się być rolnym szkodnikiem, gdyż je znaczne ilości upraw.

W anime

Ważniejsze występy

Taillow Asha

Ash złapał tego Pokémona w odcinku Trzymaj się Taillow!. Ewoluuje w odcinku Jeden Swellow by wszystkimi rządzić!.

Inne

Zespół R pomógł profesorowi Brownowi zatrzymać stado Taillowów odcinku Nie jesteśmy aniołami.

Taillow Ritchiego, nazywany "Rose", pojawił się w odcinku Porwany.

Drugoplanowe role

Taillow pojawił się w filmie Lucario i Tajemnica Mew jako transformacja Mew.

Kolonia Taillowów pojawiła się w odcinku Narodziny Staravii!.

Kilka Taillowów pojawiło się w filmie Giratina i Strażnik Nieba.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG004 Taillow, Pokémon Jaskółka. Taillow ma bojowe usposobienie. Nie poddaje się nawet w starciu z silnym przeciwnikiem.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation