Fandom

Pokémon Wiki

Szybki Atak

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Szybki Atak
Ash Swellow Quick Attack.png
Informacje
Typ Typ Normalny
Kategoria Fizyczny
Japońska nazwa

でんこうせっか
Lightning Speed

Angielska nazwa Quick Attack

Szybki Atak to atak typu normalnego.

Użytkownik rzuca się na wroga z prędkością, która sprawia, że ​​jest prawie niewidoczny.

Metody używania ataku

Pidgeotto

Pidgeotto szybko nurkuje w dół w kierunku przeciwnika. Podczas nurkowania, biały strumień tworzony jest za nim i jest otoczony przez spirale ognia.

Pikachu

Pikachu szybko biegnie i następnie uderza przeciwnika. Podczas atakowania, biały lub srebrny szlak jest tworzony za nim. Czasami, przed atakiem, biały kontur tworzony jest wokół ciała Pikachu.

Vulpix

Vulpix biegnie za przeciwnika, znika i pojawia się ponownie, a potem atakuje.

Scyther

Scyther znika, a następnie pojawia się przed przeciwnikiem i atakuje go.

Pidgeot

Pidgeot nurkuje szybko w dół na przeciwnika, a następnie uderza w przeciwnika. Podczas lotu, biały szlak jest tworzony za Pidgeotem.

Electabuzz

Electabuzz szybko biegnie, a następnie uderza przeciwnika lub unosi się w powietrze i szybko atakuje przeciwnika, zostawiając za sobą biały ślad.

Pidgey

Pidgey szybko nurkuje w dół na przeciwnika, a następnie uderza przeciwnika.

Raticate

Raticate szybko biegnie na przeciwnika i atakuje przeciwnika.

Scizor

Scizor dostaje niebieską lub białą aurę i z dużą prędkością atakuje przeciwnika lub Scizor porusza się tak szybko, że staje się czerwoną plamą i bez problemu radzi sobie z przeciwnikiem lub skrzydła Scizora świecą bielą. Scizor następnie szybko porusza się po polu bitwy.

Umbreon

Umbreon szybko biegnie i atakuje przeciwnika. Podczas ataku, biały szlak jest tworzony za nim. Może również lecieć w powietrze, gdy używa tego ataku.

Vaporeon

Vaporeon szybko biegnie i atakuje przeciwnika. Podczas ataku, biały szlak jest tworzony za nim.

Espeon

Espeon z dużą szybkością biegnie, a następnie atakuje przeciwnika. Podczas ataku, biały szlak energii pozostaje za nim.

Typhlosion

Typhlosion biegnie i znika. Następnie pojawia się przed przeciwnikiem.

Cyndaquil

Cyndaquil biegnie szybko na przeciwnika.

Flareon

Flareon znika, a następnie pojawia się ponownie po kilku sekundach, atakując przeciwnika.

Blaziken

Blaziken szybko atakuje przeciwnika.

Quilava

Quilava biegnie na przeciwnika, znikając i pojawiając się następnie i pokonując przeciwnika lub Quilava biegnie za przeciwnikiem i atakuje go. Podczas ataku, biały szlak jest pozostawiony za nim.

Treecko

Treecko biegnie na przeciwnika na czworakach i atakuje go. Podczas ataku pozostawia po sobie biały ślad.

Taillow

Taillow leci w dół i szybko atakuje przeciwnika. Podczas lotu, białe smugi są tworzone na końcu skrzydeł.

Volbeat

Volbeat szybko leci na przeciwnika i atakuje go. Podczas lotu, biały szlak jest tworzony za nim.

Torchic

Torchic wyskakuje w powietrze i szybko atakuje przeciwnika. Podczas biegu na przeciwnika, biały szlak jest tworzony za nim.

Skitty

Skitty kładzie łapę i biała kula pojawia się wokół niej. Następnie kładzie łapę na ziemi i Skitty biegnie w przeciwnika. Idąc w kierunku przeciwnika, biały szlak jest tworzony za Skitty.

Grovyle

Grovyle szybko biegnie i atakuje przeciwnika.

Masquerain

Masquerain świeci bielą, a następnie znika, pojawiając się kilka sekund później.

Pelipper

Pelipper szybko leci na przeciwnika.

Swellow

Swellow leci na przeciwnika i atakuje go. Podczas lotu, zostawia biały ślad.

Combusken

Combusken szybko biegnie na przeciwnika. Podczas ataku pozostawia po sobie biały ślad.

Surskit

Surskit szybko sunie po podłodze i atakuje przeciwnika. Atakując, zostawia biały ślad.

Walrein

Walrein unosi się w powietrze i szybko atakuje przeciwnika. Podczas ataku, biała aura pojawia się wokół niego.

Mewtwo

Mewtwo unosi się w powietrze i szybko atakuje przeciwnika, zostawiając za sobą biały ślad.

Sceptile

Sceptile szybko biegnie na przeciwnika. Podczas biegu, Sceptile pozostawia po sobie biały ślad.

Shiftry

Shiftry szybko biegnie na przeciwnika. Podczas biegu, Shiftry pozostawia po sobie biały ślad.

Absol

Absol biegnie za przeciwnikiem i atakuje go. Podczas ataku pozostawia po sobie biały ślad energii.

Starly

Ciało Starly'ego staje się otoczone białą aurą i bez problemu radzi sobie z przeciwnikiem lub Starly leci na przeciwnika. Podczas lotu, Starly pozostawia po sobie biały ślad.

Staravia

Staravia szybko leci na przeciwnika. Podczas lotu pozostawia po sobie biały ślad energii.

Yanma

Yanma szybko leci w dół i uderza w przeciwnika. Podczas lotu, biały szlak energii jest postrzegany za nim.

Shinx

Shinx biegnie szybko na przeciwnika i uderza w niego. Podczas ataku, biały szlak energii jest postrzegany za nim.

Staraptor

Staraptor szybko leci na przeciwnika. Podczas lotu, biały szlak energii jest postrzegany za nim.

Glameow

Glameow szybko biegnie na przeciwnika i uderza w niego. Podczas pracy, długa biała smuga energii jest postrzegana za nim. Glameow może również lecieć w powietrze, gdy używa tego ataku.

Pidove

Pidove szybko leci na przeciwnika i uderza go. Gdy leci, biały szlak energii ze srebrnymi smugami pozostaje za nim. Czasami, przed atakiem, jego ciało zostaje otoczone białym zarysem.

Zebstrika

Zebstrika szybko biegnie na przeciwnika i uderza go. Gdy atakuje, biały szlak energii ze srebrnymi smugami pozostaje za nim.

Accelgor

Accelgor uderza w przeciwnika niewiarygodną szybkością. Kiedy biegnie, biały szlak energii ze srebrnymi smugami wewnątrz pojawia się za nim.

Tranquill

Tranquill uderza w przeciwnika niewiarygodną szybkością. Kiedy leci, biały szlak energii ze srebrnymi smugami wewnątrz pojawia się za nim.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki