Fandom

Pokémon Wiki

Szok Elektryczny

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Elektryczny Szok
Cilan Stunfisk ThunderShock.png
Informacje
Typ Typ Elektryczny
Kategoria Specjalny
Japońska nazwa

でんきショック
Electric Shock

Angielska nazwa ThunderShock

Elektryczny Szok to atak typu Elektrycznego.

Przeciwnik zostaje trafiony przez piorun użytkownika.

Metody używania ataku

Pikachu

Ciało Pikachu świeci żółtym kolorem, a następnie uwalnia żółty promień elektryczności z ciała w przeciwnika lub policzki Pikachu świecą, a następnie uwalnia wiele elektryczności z ciała w przeciwnika lub Pikachu uwalnia kulę energii elektrycznej ze swojego ciała na przeciwnika.

Raichu

Ciało Raichu świeci na żółto i uwalnia żółty piorun ze swojego ciała w przeciwnika.

Magnemite

Ciało Magnemite'a zostaje otoczone jasnożółtą energią elektryczną i uwalnia wiele małych żółtych błyskawic w przeciwnika.

Magneton

Ciało Magnetona zostaje otoczone jasnożółtą energią elektryczną i uwalnia wiele małych żółtych błyskawic w przeciwnika.

Elekid

Żółte iskry pojawiają się wokół rogów Elekida. Następnie uwalnia żółty elektryczny podmuch w przeciwnika. Zdarza się, że obraca ramionami do zbierania energii elektrycznej.

Electabuzz

Electabuzz wystrzeliwuje żółtą energię elektryczną z krańców anten na przeciwnika.

Mareep

Żółte iskry pojawiają się wokół uszu Mareepa i wystrzeliwuje podmuch jasnoniebieskiej energii elektrycznej z ciała w przeciwnika.

Flaaffy

Żółte iskry pojawiają się wokół uszu Flaaffy i wystrzeliwuje podmuch jasnoniebieskiej energii elektrycznej z ciała w przeciwnika.

Sudowoodo

Żółte iskry pojawiają się wokół gałęzi na głowie Sudowoodo i wystrzeliwuje żółty podmuch elektryczności na przeciwnika.

Pichu

Ciało Pichu jest w iskrach i wysyła pocisk żółtej energii elektrycznej na przeciwnika. Energia elektryczna niekiedy wstrząsa Pichu.

Jolteon

Jolteon uwalnia potężny cyklon żółtej energii elektrycznej z ciała w przeciwnika.

Raikou

Raikou uwalnia podmuch małych żółtych elektryczności z czoła na przeciwnika.

Ampharos

Żółte iskry pojawiają się wokół uszu Ampharosa, a potem uwalnia piorun na przeciwnika ze swojego ciała lub uszu.

Stunfisk

Ciało Stunfiska świeci bielą i ciało staje się otoczone w małe żółte iskry. Jego ciało następnie świeci na żółto, kiedy zakończy ładowanie, i wystrzeliwuje wiązki energii elektrycznej z ciała na przeciwnika lub Stunfisk podnosi ogon w powietrze i jego ciało staje się otoczone żółtą energią elektryczną. Następnie wystrzeliwuje wiązki żółtej energii elektrycznej z ogona na przeciwnika.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki