Fandom

Pokémon Wiki

Szef Metra Ingo

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ingo
250px
ノボリ Nobori
Informacje
Płeć Męska
Miasto Nieznane
Region Unova
Stanowisko Szef Metra
Debiut Beheeyem, Duosion i Złodziej Snów!
Postać

Szef Metra Ingo jest jednym z liderów Metra Walk w Unova, wraz z Emmetem.

Historia

Ingo zadebiutował na koniec odcinka Beheeyem, Duosion i złodziej ze snów! wraz z Emmetem, gdzie razem wykryli ingerencję Zespołu R w zwrotnicy. W odcinku Walka na górze Bearticów!, Ingo i Emmet udali się na poszukiwanie tego, co lub kto był przyczyną tych zaburzeń i dostrzegli dwie osoby, zanim zniknęły w cieniu.

W odcinkach Kryzys w podziemiach! i Bitwa w podziemiach!, Ingo i jego brat spotkali Asha, Cilana i Iris, gdy jechali w metrze, które zatrzymało się. Po tym jak Pokémony zostały skradzione z Centrum Pokémon, Ingo i Emmet nawiązali współpracę z triem, aby zatrzymać Zespół R i odzyskać wszystkie skradzione Pokémony.

Ingo i jego brat pojawili się w Zagubieni w pieczątkowym wyścigu!, gdzie stoczyli dwuwalkę z Ashem i Cilanem, którzy walczyli za pomocą Tepiga i Pansage'a. Mimo że Ash i Cilan wygrywali, zostali w końcu pokonani przez Chandelure'a Ingo, który zatrzymał dwa Pokémony Psychicznym Ciosem, a Eelektross Emmet był w stanie znokautować ich Piorunem.

Ingo pojawił się w retrospekcji w BW099 wraz z Emmetem, kiedy Soran i Rīku przypomnieli sobie, że kiedyś pokonali szefów metra w dwuwalce.

Ingo jest określany jako "wielki brat" przez Emmeta wskazując, że jest starszy z bliźniaków.

Pokémony

Chandelure
200pxDebiut: Bitwa w podziemiach!

Chandelure był używany do współpracy w ratowaniu skradzionych Pokémonów z rąk Zespołu R.

Pojawił się on ponownie w odcinku Zagubieni w pieczątkowym wyścigu! obok Eelektrossa Emmeta w walce z Cilanem i Ashem.

Ataki
Psychiczny Cios, Ognik i Smog

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki