FANDOM

Ingo
250px
ノボリ Nobori
Informacje
Płeć Męska
Miasto Nieznane
Region Unova
Stanowisko Szef Metra
Debiut Beheeyem, Duosion i Złodziej Snów!
Postać

Szef Metra Ingo jest jednym z liderów Metra Walk w Unova, wraz z Emmetem.

Historia

Ingo zadebiutował na koniec odcinka Beheeyem, Duosion i złodziej ze snów! wraz z Emmetem, gdzie razem wykryli ingerencję Zespołu R w zwrotnicy. W odcinku Walka na górze Bearticów!, Ingo i Emmet udali się na poszukiwanie tego, co lub kto był przyczyną tych zaburzeń i dostrzegli dwie osoby, zanim zniknęły w cieniu.

W odcinkach Kryzys w podziemiach! i Bitwa w podziemiach!, Ingo i jego brat spotkali Asha, Cilana i Iris, gdy jechali w metrze, które zatrzymało się. Po tym jak Pokémony zostały skradzione z Centrum Pokémon, Ingo i Emmet nawiązali współpracę z triem, aby zatrzymać Zespół R i odzyskać wszystkie skradzione Pokémony.

Ingo i jego brat pojawili się w Zagubieni w pieczątkowym wyścigu!, gdzie stoczyli dwuwalkę z Ashem i Cilanem, którzy walczyli za pomocą Tepiga i Pansage'a. Mimo że Ash i Cilan wygrywali, zostali w końcu pokonani przez Chandelure'a Ingo, który zatrzymał dwa Pokémony Psychicznym Ciosem, a Eelektross Emmet był w stanie znokautować ich Piorunem.

Ingo pojawił się w retrospekcji w BW099 wraz z Emmetem, kiedy Soran i Rīku przypomnieli sobie, że kiedyś pokonali szefów metra w dwuwalce.

Ingo jest określany jako "wielki brat" przez Emmeta wskazując, że jest starszy z bliźniaków.

Pokémony

Chandelure
200pxDebiut: Bitwa w podziemiach!

Chandelure był używany do współpracy w ratowaniu skradzionych Pokémonów z rąk Zespołu R.

Pojawił się on ponownie w odcinku Zagubieni w pieczątkowym wyścigu! obok Eelektrossa Emmeta w walce z Cilanem i Ashem.

Ataki
Psychiczny Cios, Ognik i Smog

Więcej z Fandomu

Losowa wiki