FANDOM

Emmet
Emmet.png
クダリ Kudari
Informacje
Płeć Męska
Miasto Nieznane
Region Unova
Stanowisko Szef Metra
Debiut Beheeyem, Duosion i Złodziej Snów!
Postać

Szef Metra Emmet jest jednym z liderów Metra Walk w Unova, wraz z Ingo.

Historia

Emmet zadebiutował pod koniec odcinka Beheeyem, Duosion i złodziej ze snów! wraz z Ingo, gdzie razem wykryli ingerencję Zespołu R w zwrotnicy. W odcinku Walka na górze Bearticów!, Ingo i Emmet udali się na poszukiwanie tego, co lub kto był przyczyną tych zaburzeń i dostrzegli dwie osoby, zanim zniknęły w cieniu.

W odcinkach Kryzys w podziemiach! i Bitwa w podziemiach!, Emmet i jego brat spotkali Asha, Cilana i Iris, gdy jechali w metrze, które zatrzymało się. Po tym jak Pokémony zostały skradzione z Centrum Pokémon, Ingo i Emmet nawiązali współpracę z triem, aby zatrzymać Zespół R i odzyskać wszystkie skradzione Pokémony.

Emmet i jego brat pojawili się w Zagubieni w pieczątkowym wyścigu!, gdzie stoczyli dwuwalkę z Ashem i Cilanem, którzy walczyli za pomocą Tepiga i Pansage'a. Mimo że Ash i Cilan wygrywali, zostali w końcu pokonani przez Chandelure'a Ingo, który zatrzymał dwa Pokémony Psychicznym Ciosem, a Eelektross Emmet był w stanie znokautować ich Piorunem.

Emmet pojawił się w retrospekcji w BW099 wraz z Ingo, kiedy Soran i Rīku przypomnieli sobie, że kiedyś pokonali szefów metra w dwuwalce.

Emmet odnosi się do Ingo jako "wielki brat", wskazując, że jest młodszy z bliźniaków.

Pokémony

Eelektross
Emmet Eelektross.pngDebiut: Bitwa w podziemiach!

Eelektross po raz pierwszy pojawił się, gdy swoim Wyładowaniem napędzał maszynę, którą Emmet i Ingo używali do łapania Zespołu R.

Był on wykorzystywany w odcinku Zagubieni w pieczątkowym wyścigu! w walce z Cilanem i Ashem u boku Chandelure'a Ingo.

Ataki
Wyładowanie, Kwas i Piorun

Więcej z Fandomu

Losowa wiki