Fandom

Pokémon Wiki

Szef Metra Emmet

3103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Emmet
Emmet.png
クダリ Kudari
Informacje
Płeć Męska
Miasto Nieznane
Region Unova
Stanowisko Szef Metra
Debiut Beheeyem, Duosion i Złodziej Snów!
Postać

Szef Metra Emmet jest jednym z liderów Metra Walk w Unova, wraz z Ingo.

Historia

Emmet zadebiutował pod koniec odcinka Beheeyem, Duosion i złodziej ze snów! wraz z Ingo, gdzie razem wykryli ingerencję Zespołu R w zwrotnicy. W odcinku Walka na górze Bearticów!, Ingo i Emmet udali się na poszukiwanie tego, co lub kto był przyczyną tych zaburzeń i dostrzegli dwie osoby, zanim zniknęły w cieniu.

W odcinkach Kryzys w podziemiach! i Bitwa w podziemiach!, Emmet i jego brat spotkali Asha, Cilana i Iris, gdy jechali w metrze, które zatrzymało się. Po tym jak Pokémony zostały skradzione z Centrum Pokémon, Ingo i Emmet nawiązali współpracę z triem, aby zatrzymać Zespół R i odzyskać wszystkie skradzione Pokémony.

Emmet i jego brat pojawili się w Zagubieni w pieczątkowym wyścigu!, gdzie stoczyli dwuwalkę z Ashem i Cilanem, którzy walczyli za pomocą Tepiga i Pansage'a. Mimo że Ash i Cilan wygrywali, zostali w końcu pokonani przez Chandelure'a Ingo, który zatrzymał dwa Pokémony Psychicznym Ciosem, a Eelektross Emmet był w stanie znokautować ich Piorunem.

Emmet pojawił się w retrospekcji w BW099 wraz z Ingo, kiedy Soran i Rīku przypomnieli sobie, że kiedyś pokonali szefów metra w dwuwalce.

Emmet odnosi się do Ingo jako "wielki brat", wskazując, że jest młodszy z bliźniaków.

Pokémony

Eelektross
Emmet Eelektross.pngDebiut: Bitwa w podziemiach!

Eelektross po raz pierwszy pojawił się, gdy swoim Wyładowaniem napędzał maszynę, którą Emmet i Ingo używali do łapania Zespołu R.

Był on wykorzystywany w odcinku Zagubieni w pieczątkowym wyścigu! w walce z Cilanem i Ashem u boku Chandelure'a Ingo.

Ataki
Wyładowanie, Kwas i Piorun

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki