FANDOM

699MS Aurorus
Pokémon
Hawlucha 701MS
#700
Generacja VI
Sylveon
ニンフィア Nymphia
700MS
Sylveon

Pokémon Przenikający
Typy
Baśń
Zdolności
Uroczy Urok Skalowanie
Ukryta zdolność
Grupa hodowli
Lądowe
Statystyka płci

Na jedną samice przypada siedem samców.

Waga Wzrost
23.5 kg 1.0 m
Statystyki
HP
95
Atak
65
Obrona
65
Sp. Atak
110
Sp. Obrona
130
Szybkość
60
Styl Ciała Odcisk łapy
Body08 F700
Linki zewnętrzne
Smogon: Sylveon
Sylveon (jap. ニンフィア Nymphia) - Pokémon typu Baśń wprowadzony w generacji VI. Jest to jedna z wielu ewolucyjnych postaci Eevee. Pozostałe to Vaporeon, Jolteon, Flareon, Espeon, Umbreon, Leafeon i Glaceon.

Biologia

Fizjologia

Sylveon jest Pokémonem ssakiem. Pokryty jest białym futerkiem z różowymi nogami, uszami i ogonem. Nosi dwie wstążki jako ozdoby, jedną na szyi i jedna na lewym uchu. Kokardy są białe z różowymi środkami, a chusty białe z różowym i niebieskim zakończeniem. Ma cztery krótkie nogi złożone z trzech widocznych palców na każdej stopie. Jego oczy są niebieskie. Jak reszta Eeveelucji, Sylveony przypominają mutację fenka i kota, widać też u nich podobieństwo do saren.

Różnice płci

Brak.

Zachowanie

Pokemony te raczej nie lubią wdawać się w walki, jednak zrobią wszystko, by zadowolić swojego trenera. Sylveon ma wstęgi dzięki którymi może trzymać różne rzeczy. Sylveon jest bardzo przyjazną formą ewolucyjną. Kiedy właściciel jest smutny Sylveon owija go wstęgami i pociesza.

Według Pokémon Sun i Moon natomiast, Sylveony są bardzo przebiegłe i polują na swoje ofiary używając swoich przypominających wstążki macek.

Środowisko naturalne

Sylveony raczej nie występują na wolności. Spowodowane jest to faktem, iż Eevee do ewolucji w Sylveon musi mieć silną więź z trenerem.

Dieta

Podobnie,jak większość Pokemonów,nie pogardzi karmą dla Pokemonów lub jagodami.

Osobny artykuł: Jedzenie dla Pokémonów

W anime

Najważniejsze występy

Sylveon anime

Sylveon w anime

Sylveon pojawia się po raz pierwszy w Pikachu & Eevee Friends w PK25, Oshawott Asha jest nią zauroczony.

Sylveon Penelope

Ta Sylveon walczy z Froakie'm Asha i wygrywa z nim dzięki przyciaganiu i Draining Kiss, poza tym ta Sylveon ma bardzo miły charakter. Opiekując się dziećmi w przedszkolu, zostaje porwana przez Jessie i James'a. Po uratowaniu jej przez Froakiego, Sylveon przytula się do niego, ale on jest nieśmiały.

Sylveon Sereny

Główny artykuł: Sylveon Sereny

Eevee Sereny ewoluowała w Sylveona podczas walki ze Slurpuffem Miette oraz Inkay'em Jamesa

Ciekawostki

Pochodzenie

Pochodzenie nazwy

Sylveon może być kombinacją sylph i eon. Nymphia pochodzi od nimfy.