FANDOM

Swoobat Skyli to jeden z Pokémonów należących do liderki sali w Mistraltonie, Skyli.

Historia

Swoobat jest nazywany przez Skylę "Podniebną Pięknością". Po raz pierwszy pojawił się w odcinku Cilan wkracza do akcji!, gdzie jego trenerka wywołała go z Poké Balla wraz z Unfezantem i Swanną przed rozpoczęciem "lotnej bitwy" z nieznanym trenerem. Podczas "walki" liderka ustaliła, że Swoobat przegrałby z Emolgą przeciwnika, więc wręczyła mu odznakę bez toczenia pojedynku. Podobny sposób na ustalenie zwycięzcy został użyty podczas "bitew" z innymi trenerami, co rozzłościło Asha i Cilana. Gdy Cilan wyzwał Skylę do walki, liderka ustaliła, że Swoobat wygrałby z jego Stunfiskiem.

Po tym, jak Skyla zgodziła się na prawdziwą bitwę przeciwko Cilanowi, Swoobat był jej pierwszym wyborem. Walczył z nim Pansage. Pokémonowi Cilana ciężko było zmierzyć się z Pokémonem liderki, gdyż potrafi latać i wykonywać doskonałe uniki i ataki. Ostatecznie Swoobat pokonał Pansage'a Podmuchem Wiatru. Następnie do walki stanął Crustle, który z łatwością pokonał Pokémona Skyli jednym Skałołamaczem.

W odcinku Niezwykła bitwa w przestworzach! Swoobat został użyty przez Skylę podczas oficjalnej walki w sali przeciwko Ashowi, gdzie przyszło mu się zmierzyć z Krokorokiem. Udało mu się zrobić unik przed Chrupaniem przeciwnika, po czym użył Powietrznego Noża. Pokémon Asha zdołał uniknąć jego ruchu, zakopując się w ziemi za pomocą Tunelu. Mimo kontrataku Podmuchem Wiatru, Krokorok zdołał uderzyć Swoobata Kamiennym Ostrzem. Jednak, dzięki Powietrznemu Nożowi, Pokémonowi liderki udało się pokonać przeciwnika. Następnie Ash wystawił do walki swoją Tranquill. Ostatecznie, po wymianie Powietrznych Noży i Podmuchów Wiatru oraz uników ze strony Swoobata, Tranquill zdołała pokonać Pokémona Skyli Powietrznym Nożem.

Znane ruchy

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Superdźwięk Cilan wkracza do akcji!
Powietrzny Nóż Cilan wkracza do akcji!
Podmuch Wiatru Cilan wkracza do akcji!

Aktorzy głosowi

Japonia: Kiyotaka Furushima
Stany Zjednoczone: Michele Knotz
Polska: Michele Knotz

Zobacz też

  • Jeżeli szukasz więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Swoobat.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki