FANDOM

Pokémon Swoobat to Pokémon typu psychicznego i latającego. Ewoluuje z Woobata.

Biologia

Fizjologia

Swoobat to latajacy Pokémon ze szkrzydłami nietoperza. Posiada on niebieskie, szpiczaste uszy. Jego nos jest różowo-czarny i swoim kształtem przypomina serce. Szyja i ciało zaś są pokryte gęstym, białym futrem. Jego nogi są czarne, a ogon różowy i na czubku "uzębiony".

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Może strzelać ultradźwiękowymi falami dźwiękowymi z nozdrzy. Są tak potężne, że mogą niszczyć głazy. Podczas zalotów, samiec Swoobata używa tych fal dźwiękowych na sobie, co cieszy i czyni go szczęśliwym. Może wykorzystać swój rozwidlony ogon, by uchwycić się i powiesić do góry nogami na gałęzi drzew, aby spać.

Zachowanie

Swoobat cieszy się z prysznica wzajemnych fal ultradźwiękowych.

Siedlisko

Żyją w mrocznych jaskiniach wraz z wieloma innymi Swoobatami.

Dieta

W anime

Najważniejsze występy

Grupa Swoobatów zadebiutowała w odcinku Zniewalająca Emolga!. Mieli oni żal do Emolgi za zakłócanie ich spokoju i gonili ją, Iris i Axew. Jednak Pikachu i Emolga mogli pokonać ich.

Swoobat Skyli pojawił się w odcinku Cilan Takes Flight!, gdzie walczył z Pansage'em Cilana i z łatwością pokonał go. Niemniej jednak został pokonany przez Crustle'a. Pojawił się ponownie w odcinku An Amazing Aerial Battle!, gdzie był używany w walce z Ashem. Łatwo pokonał Krokoroka, ale przegrał z jego Tranquill.

Drugoplanowe role

Swoobat pojawił się w odcinku Cztery pory roku Sawsbucka! w posiadaniu Roberta.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW024 Swoobat, Zalotny Pokémon, ewoluuje z Woobata. Swoobaty potrafią wydzielać różne fale dźwiękowe ze swoich nosów, niektóre są tak silne, że kruszą skały.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki