Fandom

Pokémon Wiki

Swellow

3138stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Pokémon Swellow to Pokémon typu normalnego i latającego. Ewoluuje z Taillowa.

Wygląd

Fizjologia

Swellow jest błękitnie brylantowy z kontrastującymi czerwonymi piórami na piersi i twarzy. Posiada niebieskie pióra rozciągające się od głowy i pasek koloru niebieskiego na piersi. Ma białe przebarwienia na spodzie brzucha i skrzydłach. Specjalnie zaprojektowany dla prędkości ogon jest rozwojony i zakończony czerwienią. Swellow również posiada czerwone nogi, które są uzbrojone w szpony. Jego stopy są wystarczająco silne, aby nosić ciężkie Pokémony.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Swellowy są jednymi z najszybszych ptaków Pokémon i są bardzo akrobatyczne w powietrzu. Mogą również wykazać się niesamowitą energią i mogą być dość elastyczne.

Zachowanie

Podobnie jak Taillowy, Swellowy są bardzo upartymi Pokémonami i mogą pokazać dużo odwagi w walce. Są też bardzo dumni z błyszczącego upierzenia i często pyszą się piórami wśród innych Swellowów.

Środowisko naturalne

Swellowy są czasem znajdowane na trawiastych polach, obszarach leśnych lub lekkich terenach skalistych. Jednak generalnie są one trudniejsze do znalezienia niż Taillowy.

Odżywianie

Dieta Swellowa rozwinęła się i obecnie jest w stanie złapać większą zdobycz niż Wurmple i inne Pokémony robaki, choć nadal akceptuje owoce i jagody. Szuka ofiary z wysoka i gdy wykryje go, nurkuje gwałtownie z niesamowitą prędkością i nigdy nie trafia w cel.

W anime

Ważniejsze występy

Swellow Asha

Ash złapał tego Pokémona jako Taillowa w odcinku Trzymaj się Taillow!. Ewoluuje w odcinku Jeden Swellow by wszystkimi rządzić!.

Inne

Plik:Winona Swellow.png
Swellow pierwszy raz pojawił się w odcinku Szczery Camerupt. Vito z rodziny Winstrate'ów używał go potajemnie, by chronić swoją rodzinę.

Błyszczący Swellow Winony zadebiutował w odcinku Podniebna walka!. Ash walczył przeciwko niemu podczas bitwy w siłowni.

Drugoplanowe role

Swellow pojawił się w odcinku Kto pierwszy, ten lepszy, gdzie należał do jednego z uczestników zawodów PokéRingo.

Kilka Swellowów pojawiło się w filmie Giratina i Strażnik Nieba.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG080 Swellow, Pokémon Jaskółka. Swellow poluje przy pomocy swoich dużych szponów i wielkiej szybkości nurkowania.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki