Fandom

Pokémon Wiki

Swanna Skyli

3144strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Swanna Skyli
フウロのスワンナ Fuuro's Swanna
270px
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Skyla
Obecna lokalizacja Ze Skylą
Historia
Debiut Cilan Takes Flight!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Swanna Skyli jest jednym z trzech Pokémonów Skyli.

Historia

Swanna po raz pierwszy pojawił się w odcinku Cilan Takes Flight!, gdzie Skyla wywołała go z Poké Balla wraz ze Swoobatem i Unfezantem. Podczas "walki" z nieznanym trenerem ustaliła, że Swanna przegrałby z jego Zebstriką, więc dała mu odznakę. Sposób ten został użyty podczas "bitew" z innymi trenerami, co rozzłościło Asha i Cilana. Następnie, podczas "walki" z Cilanem, ustaliła, że Swanna wygrałby z jego Crustle'em.

Po tym jak Skyla zgodziła się na prawdziwy mecz przeciwko Cilanowi, Swanna był jej trzecim i ostatnim wyborem po Swoobacie i Unfezancie. Walczył z nim Crustle Cilana. Po tym jak ten pokonał dwa poprzednie Pokémony Skyli, Swannie udało się zaatakować go Bąbelkowym Promieniem i został pokonany przez Dzielnego Ptaka.

Następnie Cilan użył Stunfiska, który perfekcyjnie uderzył Swannę swoim elektrycznym atakiem. Gdy Huragan Pokémona Skyli wywiał Stunfiska w powietrze, ten użył Poparzenia i otoczył Swannę gorącą wodą, parząc go. Jednak Pierścień Wodny pomógł mu odzyskać siły i Stunfisk został pokonany przez Dzielnego Ptaka.

W odcinku An Amazing Aerial Battle!, Swanna Skyli zmierzył się z Pikachu Asha w walce Asha ze Skylą, by zdobyć Odznakę Strumienia. Udało mu się go pokonać. Następnie walczył on z Tranquill Asha, i , a po jej ewolucji w Unfezant, Swanna został pokonany, a Ash zdobył odznakę z miasta Mistralton.

Ruchy

Swanna używa Pierścienia Wodnego Ruch Pierwsze pojawienie
200px
Bąbelkowy Promień Cilan Takes Flight!
Dzielny Ptak Cilan Takes Flight!
Pierścień Wodny Cilan Takes Flight!
Huragan Cilan Takes Flight!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki