Fandom

Pokémon Wiki

Swampert

3144strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

PokémonSwampert to Pokémon typu wodnego i ziemnego. Ewoluuje z Marshtompa i jest ostatnią formą ewolucyjną Mudkipa.

Biologia

Fizjologia

Swampert to duży, niebieski Pokémon. Ma bardzo szerokie usta i pomarańczowe oczy, jego policzki również są pomarańczowe i zakończone kolcami. Na czubku głowy posiada dwie czarne płetwy. Jego ogon także jest czarny i bardzo szeroki. Jego łapy są zakończone trzema palcami.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Jest bardzo silny, może podnieść kamień o wadze ponad tony. Ma bardzo dobry wzrok, przez co widzi nawet w mętnej wodzie.

Zachowanie

Zawsze będzie bronił swojej rodziny i terytorium. Gdy wyczuje burzę, chroni swoje gniazdo, zakrywając je kamieniami.

Środowisko

Tak jak jego niższe formy, żyje na bagnach i terenach podmokłych.

Odżywianie

Jest bardzo prawdopodobne, że zjada inne Pokémony żyjące na bagnach.

W anime

Ważniejsze występy

Swampert po raz pierwszy pojawił się w odcinku Opuszczony statek jako stworek Tommy'ego.

Morrison posiada Swamperta, który pojawił się w odcinku W Beldumie siła!.

Tucker używał swojego Swamperta w parze z Arcanine'em przeciwko Swellowowi i Corphishowi Asha w odcinku Mistrzowska taktyka.

Drugoplanowe role

Swampert pojawił się w filmie Strażnik Pokémon i Świątynia Morza jako stworek Brendana.

Pokémon ten był również pokazany w odcinkach Pościg za łowczynią Pokémonów, Triathlon - ostateczne starcie i Duża zguba.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG032 Swampert, Pokémon Błotny. Swampert ewoluował z Marshtompa. Z łatwością podnosi ważące nawet tonę skały. Jego zdolności pozwalają mu widzięć w mętnej wodzie oraz wyczuwać zbliżające się sztormy.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.
Odcinek Wpis
DP109 Swampert, Pokémon Mułoryba. Swampert to potężny Pokémon, który zagraża nawet dużym statkom. Potrafi pokonać przeciwnika przy pomocy jednego ruchu.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki