Fandom

Pokémon Wiki

Superdźwięk

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Super Dźwięk
250px
Informacje
Typ Typ Normalny
Kategoria Status
Japońska nazwa

ちょうおんぱ
Soundwave

Angielska nazwa Supersonic

Super Dźwięk to atak typu normalnego.

Użytkownik generuje dziwne fale dźwiękowe ze swojego ciała.

Metody używania ataku

Zubat

Zubat uwalnia małe niebieskie lub żółte kółka z pyska na przeciwnika. Koła stają się większe, kiedy dotrą do przeciwnika.

Tentacruel

Tentacruel podnosi macki w powietrze i dostaje płonącą niebieską aurę. Przeciwnik jest atakowany niewidoczną falą energii i głośny dźwięk wypełnia uszy lub czerwony klejnot na czole Tentacruela świeci na czerwono i uwalnia czerwone kręgi, które rozszerzają się na zewnątrz z przejmującym dźwiękiem dzwonka.

Lickitung

Cienkie niebieskie koła są emitowane przez usta Lickitunga na przeciwnika. Kręgi przemieszczają się i rozwijają na zewnątrz z dźwiękiem dzwonka.

Golbat

Jeden wielki niebieski krąg jest zwolniony z ust Golbata. Koło następnie rośnie i leci w kierunku przeciwnika, lub Golbat wypuszcza wiele niebieskich kół z pyska, które odzwierciedlają atak przeciwnika z powrotem na niego lub Golbat uwalnia wiele przejrzystych kół na przeciwnika, myląc go.

Venonat

Venonat podskakuje i punktem na swojej głowie celuje w przeciwnika. Cienkie niebieskie koła są następnie uwalniane na przeciwnika lub Venonat uwalnia jedną dużą przejrzystą falę z ciała na przeciwnika.

Crobat

Crobat wypuszcza wiele cienkich niebieskich kół z pyska na przeciwnika, powodując ból uszu.

Lanturn

Kulka na głowie Lanturna świeci na żółto lub biało i uwalnia niebieskie koła w przeciwnika.

Goldeen

Róg Goldeena świeci na niebiesko i uwalnia cienkie niebieskie koła na przeciwnika.

Mantine

Niebieska kula pojawia się między uszami Mantine'a i kula uwalnia cienkie niebieskie koła na przeciwnika.

Whismur

Whismur uwalnia wiele niebieskich dysków energii z ust na przeciwnika.

Loudred

Uszy Loudreda świecą. Następnie uwalnia wiele niebieskich fal dźwiękowych z uszu na przeciwnika.

Vibrava

Vibrava trzepocze skrzydłami, dzięki czemu duże niebieskie kółka pojawiają się przed nimi i strzelają w przeciwnika.

Venomoth

Oczy Venomotha świecą na niebiesko i uwalnia niebieskie koła z ciała na przeciwnika.

Butterfree

Butterfree uwalnia niebieskie koła z pyska na przeciwnika, myląc go.

Mothim

Mothim uwalnia wiele dużych przejrzystych kół z ust na przeciwnika, myląc go.

Phione

Phione wystrzeliwuje wiele przejrzystych kół z ust na przeciwnika.

Magnezone

Czerwone oczy Magnezone'a zaczynają się świecić na czerwono i wystrzeliwuje wiele przejrzystych pierścieni z oka na przeciwnika.

Tympole

Tympole otwiera usta i uwalnia wiązkę energii przezroczystej z białymi kręgami w przeciwnika. Kiedy atak uderza w przeciwnika, eksploduje przy uderzeniu, dzięki czemu myli przeciwnika.

Palpitoad

Palpitoad bierze głęboki oddech i uwalnia wiązkę energii przejrzystej z niewidocznymi kręgi wewnątrz na przeciwnika z ust, który trzyma uszy w bólu lub Palpitoad otwiera usta i uwalnia wiele przejrzystych kół z pyska, które rozszerzają się na zewnątrz.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki