Fandom

Pokémon Wiki

Sullivan

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Plik:Sullivan.png
Sullivan pojawił się w odcinku Whiscash i Ash.

Celem Sullivana jest zdobycie Whiscasha o nazwie Nero. Przez latami, Sullivan próbował wiele razy go uchwycić, ale zawsze nie udawało mu się to. Wyraził nadzieję, że z pomocą Asha i jego przyjaciół, w końcu osiągnie cel. Ash chciał również zdobyć Nero, ponieważ zjadł jego odznaki.

Po tym jak Nero wyszedł na ląd, Sullivan zdecydował się użyć swojej tajnej broni; Master Balla. Rzucił nim, a następnie Pokémon otworzył swe usta i zjadł Balla.

Choć zaskoczony, że jego Master Ball został zjedzony, Sullivan ślubował, że nigdy nie podda się w próbie przechwytywania Nero, twierdząc, że polowanie zawsze będzie ekscytujące dla niego.

Pokémony

Hannah
200pxDebiut: Whiscash i Ash Hannah, Flaaffy Sullivana, jest jedynym znanym Pokémonem Sullivan. Hannah Sullivana została wysłana w celu osłabienia Nero. Po użyciu kilku różnych ataków, Sullivan powiedział Hannah, by wykorzystała swój Elektryczny Szok, który nie był skuteczny ze względu na to, że Nero jest częścią typu ziemnego. To właśnie w tym momencie Sullivan próbował użyć Master Balla, by uchwycić Nero.
Ataki
Stalowy Ogon, Dynamiczny Cios i Elektryczny Szok

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki