Wikia

Pokepédia

Sudowoodo Brocka

Dyskusja0
2553strony na
tej wiki
Sudowoodo Brocka
Brock Sudowoodo
タケシのウソッキー Takeshi's Usokkie
Informacje
Debiut Nieoczekiwany przyjaciel
Miejsce złapania Szkoła ninja w pobliżu Parmanii
Ewoluuje w Zadanie dla Brocka
Płeć Samiec
Zdolność Skalna Głowa
Aktualna lokalizacja Sala Marmoria
BonslySudowoodo
Ten Pokémon spędził 49 odcinków jako Bonsly.

Sudowoodo Brocka był jedynym Pokémonem złapanym przez Brocka w serii Battle Frontier (jako Bonsly).

Historia

Brock zdobył Bonsly'a w odcinku Nieoczekiwany przyjaciel, podczas gdy Ash, May, Max i on sam byli na szkoleniu w szkole dla ninja w Kanto. Znacznie młodszy od innych Pokémonów, Bonsly był przedstawiany jako potrzebujące dziecko i Brock był często postrzegany karmiąc go z butelki.

Brock Bonsly

Bonsly

Bonsly przejął od czasu do czasu pracę Maxa dotyczącą Brocka i dziewcząt. Zamiast jednak ciągnąć go za ucho, Bonsly uderzał go potężnym Podwójnym uderzeniem kantem.

Brock uczestniczył z Bonsly'em w Pokazach Pokémon w odcinku Miłość ci wszystko wybaczy, używając go w rundzie apelowej.

Brock Sudowoodo Happiny

Happiny i Sudowoodo

Gdy Brock dołączył do Asha w Sinnoh, Bonsly był jedynym Pokémonem, którego Brock miał ze sobą. Bonsly przejawiał okresy dojrzewania, ucząc się ostatecznie Naśladowania w odcinku Narodziny Staravii. W następnym odcinku, Bonsly ewoluował w Sudowoodo i pomógł Brockowi i Nuzleafowi, pokonując Carnivine'a Jamesa w bitwie.

Od czasu jego ewolucji, dojrzał i nie jest już mazgajem. W rzeczywistości jest on bardzo pozytywny. Również wykazał znaczny wzrost jego mocy i umiejętności walki. Zamiast potrzeby w dużym stopniu opieki Brocka, Sudowoodo jest chętny do pomocy Brockowi w prawie każdym zadaniu.

Od czasu, gdy Brock przyniósł kolejne dziecko Pokémon do zespołu przez wylęgnięcie się Happiny, wydaje się, że Sudowoodo jest z nią związany, jakby Sudowoodo był jej starszym rodzeństwem.

Brock Sudowoodo Rock Head

Sudowoodo aktywuje swoją zdolność

W odcinku Dwuwalka przed obiadem, był używany w dwuwalce wraz z Ashem i jego Pikachu przeciwko Romanowi i jego Snorlaxowi oraz Kylie i jej Munchlaxowi. Był w stanie pokonać Munchlaxa potężnym Podwójnym uderzeniem kantem, a Pikachu był w stanie pokonać Snorlaxa potężną Elektro Akcją. Dzięki wspaniałej pracy zespołowej, Ash i Brock mogli wygrać bitwę dość łatwo.

W odcinku Zaskakująca kolej wydarzeń pokazano, że nauczył się Młoto Ramienia walcząc z Zespołem R.

Pomagał Ashowi trenować Infernape'a w odcinku Opanujmy właściwy ruch!. Z tego szkolenia Infernape był w stanie nauczyć się Ataku Rac, który był tak silny, że przypadkowo znokałtował Sudowoodo.

Brock używał Sudowoodo w walce z Siostrą Joy z Agencji Pokémon i jej Chansey w SS025. Był jednak zaskoczony, gdy Chansey używała Przyciągania. Ze względu na swoje zauroczenie, Chansey łatwo pokonała go. Później dopingował Forresta, gdy ten walczył z Siostrą Joy.

Ruchy

Brock Sudowoodo Double-Edge

Sudowoodo używa Podwójne uderzenie kantema

Fałszywe Łzy

Podwójne uderzenie kantem

Bicz

Naśladowanie

Młoto Ramię

Używane przez Naśladowanie

Brock Sudowoodo Blizzard

Sudowoodo używa Zamieci

Poryw Wiatru

Psychopromień

Nasienny Pocisk

Ostry Liść

Zamieć

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki