Wikia

Pokepédia

Sudowoodo Brocka

Dyskusja0
2548stron na
tej wiki
Sudowoodo Brocka
Brock Sudowoodo
タケシのウソッキー Takeshi's Usokkie
Informacje
Debiut Nieoczekiwany przyjaciel
Miejsce złapania Szkoła ninja w pobliżu Parmanii
Ewoluuje w Zadanie dla Brocka
Płeć Samiec
Zdolność Skalna Głowa
Aktualna lokalizacja Sala Marmoria
BonslySudowoodo
Ten Pokémon spędził 49 odcinków jako Bonsly.

Sudowoodo Brocka był jedynym Pokémonem złapanym przez Brocka w serii Battle Frontier (jako Bonsly).

Historia

Brock zdobył Bonsly'a w odcinku Nieoczekiwany przyjaciel, podczas gdy Ash, May, Max i on sam byli na szkoleniu w szkole dla ninja w Kanto. Znacznie młodszy od innych Pokémonów, Bonsly był przedstawiany jako potrzebujące dziecko i Brock był często postrzegany karmiąc go z butelki.

Brock Bonsly

Bonsly

Bonsly przejął od czasu do czasu pracę Maxa dotyczącą Brocka i dziewcząt. Zamiast jednak ciągnąć go za ucho, Bonsly uderzał go potężnym Podwójnym uderzeniem kantem.

Brock uczestniczył z Bonsly'em w Pokazach Pokémon w odcinku Miłość ci wszystko wybaczy, używając go w rundzie apelowej.

Brock Sudowoodo Happiny

Happiny i Sudowoodo

Gdy Brock dołączył do Asha w Sinnoh, Bonsly był jedynym Pokémonem, którego Brock miał ze sobą. Bonsly przejawiał okresy dojrzewania, ucząc się ostatecznie Naśladowania w odcinku Narodziny Staravii. W następnym odcinku, Bonsly ewoluował w Sudowoodo i pomógł Brockowi i Nuzleafowi, pokonując Carnivine'a Jamesa w bitwie.

Od czasu jego ewolucji, dojrzał i nie jest już mazgajem. W rzeczywistości jest on bardzo pozytywny. Również wykazał znaczny wzrost jego mocy i umiejętności walki. Zamiast potrzeby w dużym stopniu opieki Brocka, Sudowoodo jest chętny do pomocy Brockowi w prawie każdym zadaniu.

Od czasu, gdy Brock przyniósł kolejne dziecko Pokémon do zespołu przez wylęgnięcie się Happiny, wydaje się, że Sudowoodo jest z nią związany, jakby Sudowoodo był jej starszym rodzeństwem.

Brock Sudowoodo Rock Head

Sudowoodo aktywuje swoją zdolność

W odcinku Dwuwalka przed obiadem, był używany w dwuwalce wraz z Ashem i jego Pikachu przeciwko Romanowi i jego Snorlaxowi oraz Kylie i jej Munchlaxowi. Był w stanie pokonać Munchlaxa potężnym Podwójnym uderzeniem kantem, a Pikachu był w stanie pokonać Snorlaxa potężną Elektro Akcją. Dzięki wspaniałej pracy zespołowej, Ash i Brock mogli wygrać bitwę dość łatwo.

W odcinku Zaskakująca kolej wydarzeń pokazano, że nauczył się Młoto Ramienia walcząc z Zespołem R.

Pomagał Ashowi trenować Infernape'a w odcinku Opanujmy właściwy ruch!. Z tego szkolenia Infernape był w stanie nauczyć się Ataku Rac, który był tak silny, że przypadkowo znokałtował Sudowoodo.

Brock używał Sudowoodo w walce z Siostrą Joy z Agencji Pokémon i jej Chansey w SS025. Był jednak zaskoczony, gdy Chansey używała Przyciągania. Ze względu na swoje zauroczenie, Chansey łatwo pokonała go. Później dopingował Forresta, gdy ten walczył z Siostrą Joy.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Używane przez Naśladowanie

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki