FANDOM

Stufful to Pokémon o typie normalnym i walczącym, wprowadzony w generacji VII.

Biologia

Ze względu na swój uroczy wygląd Stufful jest bardzo popularny. Ludziom bardzo podobają się jego niezdarne ruchy i puchate, przyjemne w dotyku futro.

Ma bardzo małe ciało, ale jest niewiarygodnie silny. Wykorzystując swoją pełną siłę może pokonać, nieprzygotowanego na to, bardzo dobrze wyszkolonego Pokémona.

Prawda jest taka, że Stufful nie lubi być dotykanym. Nienawidzi uścisków i będzie protestował machając łapami.[1]

Dymorfizm płciowy

Ewolucja

Stufful ewoluuje w Beweara na poziomie 27. Bewear nie ewoluuje w żadnego innego Pokémona.

Stufful.png
Stufful
normalny walczący
Poziom 27 Bewear.png
Bewear
normalny walczący

Opisy w Pokédexie

Lokalizacje

Trzymane przedmioty

Statystyki

Efektywność typów

Ruchy

Poprzez poziom

Poprzez TM/HM

Poprzez rozmnażanie

Poprzez nauczenie

W anime

W mandze

W TCG

Osobny artykuł: Stufful (TCG)

Ciekawostki

Pochodzenie

  • Czarne łapy, czerwonawe futro i okrągły ogon Stuffula mogą świadczyć o tym, że jest on wzorowany na pandzie czerwonej. Swoim wyglądem przypomina także pluszowego misia.

Etymologia

  • Jego nazwa może pochodzić od angielskiego wyrażenia stuffed animal, oznaczającego wypchanego zwierzęcia. Prawdopodobnie ma także związek ze słowem scuffle (bójka) ze względu agresywną naturę tego Pokémona i jego skłonność do walki.
  • Jego japońska nazwa może być kombinacją słów ぬいぐるみ nuigurumi (wypchane zwierzę) lub 子熊 koguma (niedźwiadek).

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki