Fandom

Pokémon Wiki

Strzelisty Most

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Strzelisty Most
スカイアローブリッジ Skyarrow Bridge
250px
Strzelisty Most
Region Unova
Debiut Zaginiony świat Gothitelle!

Strzelisty Most jest długim wiszącym mostem, który łączy południowo-wschodnią część Unova przez Bezkresny Las do Castelii. Most służy jako środek transportu do i z Castelii. Most składa się z dwóch przęseł do wspierania go przez wodę i od pętli na wschodnim wejściu.

Strzelisty Most pojawił się w odcinku Zaginiony świat Gothitelle!, gdzie Ash i jego przyjaciele przekroczyli go. Jest to ogromny most wiszący. Po stronie mostu można zobaczyć drzewa lasu, mały jest także tam Poké Sklep, w którym można znaleźć żywności i system telefoniczny. To tam Ash skontaktował się z profesor Juniper i ujawnił, że zamienił Sewaddle'a z Pidove. Zdjęcia ze starego systemu promu, który został zbudowany przed mostem, można zobaczyć w sklepie. Przed sklepem był stary budynek, w którym przechowywano materiały eksploatacyjne promu. Blisko mostu jest droga do transportu.

Gothitelle stworzyła mgłę wokół mostu, by zniechęcić ludzi do przekraczania go. Jednak Ash, Iris i Cilan weszli na most i ta zaatakowała ich. Następnie stworzyła iluzję jej starego życia z Sally i jej ojcem. Grupa jest zdezorientowana, gdy pojawia się ta sama Gothitelle, która ich atakowała, lecz jest miła i przyjazna w stosunku do nich. Podczas gdy iluzja przekonuje grupę, Cilan zauważa, że coś jest nie tak.

Później Gothitelle pojawia się na moście, gdzie atakuje ich jeszcze raz. Wtedy jej stara przyjaciółka, Sally, pojawia się i zatrzymuje ją. Gothitelle była szczęśliwa ze spotkania i usunęła mgłę z mostu. Następnie tajemniczo znikła.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki