FANDOM

Steven Stone
250px
ツワブキ・ダイゴ Daigo Tsuwabuki
Informacje
Płeć Męska
Miasto Mossdeep
Region Hoenn
Stanowisko Trener, Mistrz
Mistrz w Mieście Ever Grande
Specjalizacja Typ Stalowy
Debiut Dziura pełna kłopotów
Postać

Steven Stone jest Mistrzem Ligi Pokémon. Jest mistrzem w typie Stalowym. Steven jest synem prezesa Korporacji Devon.

Historia

Dotychczas Steven wystąpił tylko w jednym odcinku (Dziura pełna kłopotów), w którym pomaga Ashowi, przyjaciołom i Zespołowi R wydostać się z podziemi.

Pod koniec odcinka, Ash obiecał trenować, by pewnego dnia był on wystarczająco silny, by walczyć ze Stevenem.

Pokémony

Aron
200pxDebiut: Dziura pełna kłopotów Aron Stevena Stone'a był przez cały odcinek poza Poké Ballem. Wraz ze swoim właścicielem szukał kamieni. Kiedy Jessie, James i Meowth ustawili pułapki na Asha, May, Brocka i Maxa, wszyscy znaleźli się pod ziemią. Aron i jego trener, próbując znaleźć źródło awarii, znaleźli Maxa, Meowtha i Pikachu. Po pokonaniu Zespołu R znaleźli Kamień Ognia. Aron i Steven rozstali się z grupą, ponieważ kierowali się w oddali na żaglówce.
Ataki
Tunel i Ryk
Aggron
200pxDebiut: Dziura pełna kłopotów Aggron Stevena był krótko używany, gdy Zespół R próbował ukraść Pikachu Asha. Aggron pokonał ich, a następnie wrócił do Poké Balla.
Ataki
Hiper Promień

Więcej z Fandomu

Losowa wiki