Fandom

Pokémon Wiki

Steven Stone

2978stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Steven Stone
250px
ツワブキ・ダイゴ Daigo Tsuwabuki
Informacje
Płeć Męska
Miasto Mossdeep
Region Hoenn
Stanowisko Trener, Mistrz
Mistrz w Mieście Ever Grande
Specjalizacja Typ Stalowy
Debiut Dziura pełna kłopotów
Postać

Steven Stone jest Mistrzem Ligi Pokémon. Jest mistrzem w typie Stalowym. Steven jest synem prezesa Korporacji Devon.

Historia

Dotychczas Steven wystąpił tylko w jednym odcinku (Dziura pełna kłopotów), w którym pomaga Ashowi, przyjaciołom i Zespołowi R wydostać się z podziemi.

Pod koniec odcinka, Ash obiecał trenować, by pewnego dnia był on wystarczająco silny, by walczyć ze Stevenem.

Pokémony

Aron
200pxDebiut: Dziura pełna kłopotów Aron Stevena Stone'a był przez cały odcinek poza Poké Ballem. Wraz ze swoim właścicielem szukał kamieni. Kiedy Jessie, James i Meowth ustawili pułapki na Asha, May, Brocka i Maxa, wszyscy znaleźli się pod ziemią. Aron i jego trener, próbując znaleźć źródło awarii, znaleźli Maxa, Meowtha i Pikachu. Po pokonaniu Zespołu R znaleźli Kamień Ognia. Aron i Steven rozstali się z grupą, ponieważ kierowali się w oddali na żaglówce.
Ataki
Tunel i Ryk
Aggron
200pxDebiut: Dziura pełna kłopotów Aggron Stevena był krótko używany, gdy Zespół R próbował ukraść Pikachu Asha. Aggron pokonał ich, a następnie wrócił do Poké Balla.
Ataki
Hiper Promień

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki