Fandom

Pokémon Wiki

Stephanie

3200stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:Stephanie.png

Stephanie pojawiła się w odcinku Twój pierwszy Pokémon.

W odcinku Twój pierwszy Pokémon, Stephanie miała wybrać swojego pierwszego Pokémona od Siostry Joy Pielęgniarka ze Slateport. Jednakże, podczas gdy Ash, Brock i Max pilnowali starterów, Torchic zniecierpliwił się i zaczął biegać wokół Centrum Pokémon. Ostatecznie, wszystkie emocje spowodowane przez Torchica doprowadziły do jego ewolucji w Combuskena.

Początkowo Ash i inni ukrywali Combuskena i używali Torchica May przez chwilę jako jednego ze starterów. Jednak, w obawie, że Stephanie wybrałaby Torchica, grupa przyznała się i powiedziała Siostrze Joy co się stało.

Siostra Joy powiedziała Stephanie, że Combusken będzie prawdopodobnie złym Pokémonem dla początkujących trenerów, więc wybrała Mudkipa. Wtedy ojciec Stephanie spojrzał w oczy Treecko i zakochał się w niej. Siostra Joy dała mu Treecko i postanowiła utrzymać Combuskena z nią w Centrum Pokémon.

Pokémony

200px Mudkip
Mudkip Stephanie po raz pierwszy pojawił się pod opieką Asha i Maxa. Wydawał się beksą pod opieką Mudkipa Brocka, a w końcu wszystko skończyło się dobrze i został odebrany przez Stephanie, jak jej Starter Pokémon.

Jego ruchy nie są znane.

Debiut Twój pierwszy Pokémon

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki