Staryu Misty

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Staryu Misty
カスミのヒトデマン Kasumi's Hitodeman
Misty Staryu.png
Informacje
Płeć Bezpłciowy
Zdolność Nieznana
Trenerzy Misty
Obecna lokalizacja Z Misty
Historia
Debiut Clefairy i Kamień Księżycowy
120MS.png
Nigdy nie ewoluował.

Staryu Misty był jednym z trzech oryginalnych Pokémonów złapanych przez Misty w Kanto.

Historia

Plik:Misty Staryu in battle.png
Misty wykorzystuje Staryu często jako jednego z jej głównych Pokémonów do walki przez większą część serii. Nie wydaje się mieć wiele osobowości ze względu na bardzo nie-antropomorficzne cechy, ale Misty mówi, że jest w stanie rozpoznać jego emocje i uczucia. Często mieni się, gdy zostaje powołany do walki, a jego rdzeń świeci na różowo wraz z syreną, gdy jest zmęczony.

Staryu po raz pierwszy został użyty w obronie Góry Księżycowej przed atakiem Zespołu R. Staryu został wysłany do walki z Meowthem, który próbował uprowadzić Clefairy. Misty następnie używała Staryu w jej walcez Ashem w Sali. Staryu wykazał zdolność podobną do Naturalnego Leku przez nurkowanie w wodzie do zanegowania Pyłu Szoku i Usypiającego Pyłku. Również wydaje się być trochę niezdarny, ponieważ spudłował i niemal przewrócił się, prawie wpadając do wody. Mimo to Staryu był w stanie pokonać Butterfree przez wrzucenie go do wody.

Staryu był także wykorzystywany do jego silnych umiejętności pływania, pomagając Ashowi i innym uciec z zatopionego statku, a także później pomógł zespołowi uciec przed Gyaradosem Jamesa wraz z Goldeen i Starmie. Również próbował pomóc grupie dostać się na Biegun Północny wraz z Goldeen, Starmie i Squirtle'em, jednak wraz z jego kolegami pływakami zmęczył się zanim się udało dotrzeć do celu.

Misty również używała Staryu podczas Festiwalu Księżniczek.

Misty chciała, by Staryu wziął rolę w filmie w odcinku Światła, kamera, kwakcja!, jednak, jak to często bywa z Misty, zamiast Staryu wyszedł Psyduck. Jednak Staryu wziął udział w produkcji, pomagając zapewnić efekt deszczu na ostatnią scenę.

Misty często wzywała Staryu do walki, nawet gdy miała dostęp do innych Pokémonów, takich jak Poliwag czy Corsola. Siła Staryu została pokazana w odcinku Żegnaj, Psyduck, w walce z Tentacruelem Mariny. Po wejściu do bitwy, Marina skomentowała go jako doskonałego Staryu, a Misty odpowiedziała, że Staryu jest jednym z jej ulubionych Pokémonów i że poleruje go codziennie. Udało mu się pokonać Tentacruela po jednym ataku Prędkości. Został jednak pokonany przez potężnego Psyducka Mariny.

Staryu był również używany do walki z Ashem po raz drugi, by wygrać Totodile'a. Walczył przeciwko Chikoricie, pokazując wysoką determinację i uniki przed Ostrymi Liściami i Dzikimi Pnączami. Był on również w stanie zadać potężną Wodną Broń. Został jednak pokonany przez potężne Dzikie Pnącze. Misty później przeprosiła Staryu i nie tylko dlatego, że miała ogromne ilości wiary w Pokémony, ale miała bardzo silną więź ze Staryu i dbała o niego bardzo.

W odcinku Pyłkowa afera, dziki Poliwag poszukiwał ochrony przed Jamesem i Meowthem ukrywając się za Misty. Staryu pokonał Weezinga Jamesa przy użyciu Akcji, a następnie Podwójnego uderzenia kantem.

W filmie Zaklęcie Unown, Staryu został powołany do walki z Molly Hale. Będąc pod wodą, Staryu okazał się nawet bardziej zdolny niż na lądzie. Walczył z Mantine i zaatakował kilka razy Akcją. Potem Staryu został potrącony przez Wir Wodny Mantine, choć atak, nawet w połączeniu z bezpośrednim trafieniem Bąbelkowego Promienia, nie był w stanie uszkodzić Staryu, któty następnie łatwo rozpraszył Wir Wodny szybkim wirowaniem i ruszył do ataku z kilkoma Akcjami o dużej prędkości, goniąc Mantine przez wodę w zawziętym pościgu.

Plik:Misty and Staryu.png
Choć to jeden z najstarszych Pokémonów Misty, Staryu nadal używa go, nawet w ostatnich odcinkach. W odcinku Błękity Azurii bronił Salę Azuria przed grupą braci. Staryu walczył bardzo dobrze, aż do momentu, gdy Hitmonchan rozpoczął niespodziewany atak na niego, przewracając go. Pomimo że nie był w stanie walczyć, Staryu wygrał domyślnie ze względu na oszustwo.

Ostatni raz Staryu pojawił się w odcinku Mistrz umysłu Pokémonów Mirażu. Misty używała go do walki z mirażem Aggrona dr Yunga. Staryu rozpoczął bezpośrednim trafieniem Bąbelkowym Promieniem, którym nie udało się pokonać Aggrona. Wtedy Aggron uderzył silną Burzą Piaskową. Misty kazała używać Wodnej Broni w obliczu Fali Piorunów i wtedy Staryu został pokonany Nasiennym Pociskiem.

Ruchy

Admini.png Uwaga! Poniżej znajduje się lista ataków użytych przez ten gatunek w anime.
Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki