Fandom

Pokémon Wiki

Stary człowiek (Sinnoh)

3052strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:File-Sinnoh Old Man.png
Starzec pojawił się w odcinku Parostatek. Ten artykuł odnosi się do niego przez jego tytuł, ponieważ był anonimowy w odcinku.

Stary człowiek jest właścicielem łodzi w kształcie Wailorda, która jest znana z podróżnych do Hearthome. Kiedy Ash i jego przyjaciele decydują się na zaopatrzenie przed wyjazdem, starzec oferuje, by ich Pokémony zaczekały na statku, podczas gdy oni będą w sklepie. Stary człowiek zasypia i nie obserwuje Pokémonów. Gdy łódź przypadkowo odpływa, starzec używa Mantine'a, by pomóc Pokémonom uwięzionym na statku przed upadkiem z wodospadu.

Pokémony

Plik:Old man's Mantine.png Mantine

Mantine po raz pierwszy pojawił się, gdy został wybrany przez starego człowieka do zabrania Asha i Dawn w kierunku statku, który zmierzał w kierunku wodospadu, by ocalić Pokémony. Ash i Dawn jeździli na jego grzbiecie i popłynęli bardzo szybko w kierunku łodzi. Wtedy poprosili go, aby przejść na statek, co szybko uczynił. Kiedy łódź wracała, natknęła się na masywną skałę. Pokémony Asha rozbiły ją, ale spora część odłamków poleciała w ich kierunku. Mantine okazał się dość silny i był w stanie zniszczyć duży fragment skały na mniejsze kawałki i uratował statek.

Ten Mantine jest większy niż normalnie.

Debiut Parostatek

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki