Wikia

Pokepédia

Starmie Misty

Komentarz1
2541stron na
tej wiki
Starmie Misty
Misty Starmie
カスミのスターミー Kasumi's Starmie
Informacje
Debiut Wodne Kwiaty Azurii
Miejsce złapania Kanto
Płeć Brak
Zdolność Nieznana
Aktualna lokalizacja Sala Azuria

Starmie;
Ten Pokémon nie ewoluował.

Starmie Misty był jednym z trzech oryginalnych Pokémonów złapanych przez Misty w Kanto.

Historia

Starmie Debut

Starmie w swoim debiucie

Misty rzadko używała Starmie w walce, ogólnie walcząc Staryu na lądzie (i często Psyduckiem przez pomyłkę). Wydaje się dość potężny, ponieważ był w stanie przeprowadzić Misty przez długi wyścig Pokémonów. Podobnie jak jego pre-ewolucja, rdzeń Starmie również migota z głuchym dźwiękiem, gdy jest zmęczony.

Starmie zadebiutował w walce Misty przeciwko Ashowi w Sali, w odcinku Wodne Kwiaty Azurii. Misty udało się pokonać Butterfree za pomocą Staryu i Starmie został wezwany do walki z Pidgeotto sugerując, że w tym czasie Starmie był silniejszy niż Staryu. Nurkował pod wodą, by unikać Podmuchów Wiatru Pidgeotto i zaatakował Akcją. Jednak kiedy atakował po raz drugi, został uderzony w ścianę sali przez Poryw Wiatru, tuż przed atakiem Zespołu R. Bitwa została odwołana i Ash otrzymał odznakę niezależnie.

Giselle Graveler Misty Starmie

Starmie został pokonany przez Gravelera Giselle

W odcinku Szkoła twardych ciosów, Misty była na przez Joe, że mógł łatwo pokonać wodne Pokémony niezliczoną ilość razy na symulatorze, w tym raz tuż przed nią. Ona natychmiast wyzwała go na prawdziwą walkę i wysłała Starmie przeciwko jego Weepinbellowi, najprawdopodobniej dlatego, że Starmie był tak łatwo pokonany w symulacji. Starmie użył pojedynczej Wodnej Broni i znokautował Weepinbella, co doprowadziło do tego, że Joe został wyśmiany przez Giselle. Jednak Misty powiedziała Giselle, że nie jest prawdziwym przyjacielem i postanowiły stoczyć walkę. Graveler Giselle okazał się bardzo silnym przeciwnikiem, ponieważ przeciwstawił się Wodnej Broni, a następnie pokonał Starmie, niszcząc jego klejnot w centrum i wyrzucając go przez okno do basenu.
Misty and Starmie

Misty trzyma Starmie, gdy jego klejnot rozbił się

Starmie został wysłany do walki z dzikim Oddishem w odcinku Bulbasaur i Ukryta Osada. Z powodzeniem osłabił Oddisha Wodną Bronią i Akcją, ale został znokautowany po jednej Akcji Bulbasaura, który przyszedł w celu jego obrony. Później przyczynił się do uratowania trio z tonącego statku w odcinku Wrak Pokémonów, ratując Brocka ze statku, a później pomagał ciągnąć tratwę w celu ucieczki przed szalejącym Gyaradosem Jamesa. W odcinku Tentacool i Tentacruel uratował żeglarzy, którzy zostali zaatakowani.

Okazało się, że ma zdolność podobną do Absorbcji Wody. W odcinku Pokémony w krainie zapachów, pomógł Staryu i Squirtle'owi ugasić pożar w Sali Prizmania.

Misty Starmie Pikachu Squirtle Pokemon-athon

Misty na Starmie płynie przez wodę

Starmie był w parze z Misty w odcinku Wyścig Pokémon. Dzięki temu, że Starmie był w stanie surfować pzez rzekę, Misty była pierwszej czwórce. Jednak, jak wszyscy, była sabotowana przez Zespół R i zaślepiona przez Weezinga na tyle długo, aby umożliwić Dario, człowiekowi, który skłonił Zespół R, minąć metę.

Starmie był również jednym z Pokémonów Misty, które zostały skradzione przez Keitha w odcinku Niezwykły kuchmistrz Farfetch'd, wraz z jej Staryu, Goldeen, Horsea i Psyduckiem (ale Psyduck później uciekł).

Misty próbowała używać go w odcinku Księżniczka kontra księżniczka, ale zamiast Starmie wyszedł Psyduck.

Pod koniec przygód w Kanto, Horsea źle się poczuł ze względu na brak ruchu, więc Misty zostawiła go w Sali Azuria, by poświęcić mu czas na pływanie w akwarium. Misty zostawiła z nim Starmie, bo jej siostry chciały go pożyczyć. Misty później odzyskała go, gdy stała się Liderką Sali w Azurii.

Pojawił się ponownie na krótko w odcinku Błękity Azurii wraz z Horsea. Obaj zostali szybko odstraszeni przez Gyaradosa.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki