Wikia

Pokepédia

Starly

Komentarze0
2546stron na
tej wiki

Szablon:Pokemon Starly to Pokémon typu normalnego i latającego. Ewoluuje w Staravię, a następnie w Staraptora.

Wygląd

Fizjologia

Starly jest ptakiem z brązowo-szarym kolorem ciała. Dolna połowa jego skrzydeł jest czarna. Jego twarz wygląda tak, jakby była ubrana w białą maskę z czarno-białymi oczami i cienkim, pomarańczowym dziobem z końcówką pomalowaną na czarno. Na jego klatce piersiowej jest biała plama. Starly ma pomarańczowe łapki, a także trójczęściowy ogon: dwie części są czarne i jedna, środkowa, biała.

Różnice płci

Biała plama na czole samicy jest mniejsza.

Specjalne umiejętności

Choć mały, Starly potrafi trzepotać skrzydłami z wielką mocą.

Starly wydaje się mieć głębokie widzenie, gdyż posiada zdolność Spostrzegawcze Oko.

Zachowanie

Starly są bardzo beztroskimi Pokémonami, jak większość latających stworków. Jest spokojny na prawie cały czas. Jest również bardzo towarzyskim stworzeniem, choć może się sprzeczać, jeśli ich grupa staje się zbyt duża.

Środowisko naturalne

Starly żyją w lasach, gdzie gnieżdżą się na drzewach. Mimo to, są one coraz częściej znajdowane na trawiastych drogach w pobliżu małych miast.

Odżywianie

Starly żerują na drobne Pokémony robaki. Również zjada żołędzie rosnące na krzakach Grotle'a. Oprócz tego, tak jak każdy Pokémon, Starly nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Starly Asha

Ash złapał tego Pokémona w odcinku Dwa stopnie rozdzielenia!. Ewoluuje w odcinku Narodziny Staravii!.

Inne

Starly debiutuje już w Pierwsza podróż! jako Pokémon Profesora Rowana.

Paul łapie 3 Starly w odcinku Starcie dwóch światów!. Po krótkim czasie wypuszcza je.

Drugoplanowe role

Brock pomaga dzikiemu Starly w odcinku Jedna wielka rodzina Happiny!.

Reggie posiada w swojej hodowli tego Pokémona.

Starly pojawia się również w odcinkach Zakochany Snover! i Cel - Siódma Odznaka!.

Ten Pokémon pojawia się również w filmie Zoroark: Mistrz Iluzji.

Starly pojawia się jako dziki Pokémon w Laboratorium Profesora Rowana w odcinku SS024.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
DP002 Starly, Pokémon Szpak. Starly zazwyczaj podróżuje w stadach. Pojedynczego Starly trudno zauważyć.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki