Wikia

Pokepédia

Staraptor Asha

Dyskusja0
2518stron na
tej wiki
Staraptor Asha
Ash Staraptor
サトシのムクホーク Satoshi's Mukuhawk
Informacje
Debiut Dwa stopnie rozdzielenia
Miejsce złapania Trasa 202
Płeć Samiec
Umiejętność Nieznana
Aktualna lokalizacja W laboratorium profesora Oaka
396 mini 397 mini 398 mini
Ten Pokémon spędził 11 odcinków jako Starly i 105 odcinków jako Staravia.
[[{{{gatunek}}}|Zobacz więcej informacji na temat tego gatunku]]
Staraptor to pierwszy Pokémon Asha złapany w regionie Sinnoh.

Historia

Ash złapał Staraptora jako Starly'ego w odcinku Dwa stopnie rozdzielenia, by znaleść Pikachu, który zaginął w związku z wybrykiem Zespołu R. Aipom kołysała się na drzewach i przypadkowo natknęła się na Starly'ego, więc dwa Pokémony walczyły. Aipom osłabiła Starly'ego i został schwytany przez Asha i natychmiast został wykorzystywany w poszukiwaniu Pikachu. W odcinku Starcie dwóch światów, Starly stoczył swoją pierwszą bitwę z innym Starly należącym do Paula i przegrał.

File-Ash's Starly
Starly
Rafi862Dodany przez Rafi862

W odcinku Narodziny Staravii, Starly przekształcił się w Staravię podczas walki z Zespołem R. Natychmiast po jego ewolucji doskonale nauczył się Powietrznego Asa. Ewolucja pozwolił mu również stać się znacznie silniejszym i stał się bardzo przydatny w wyszukiwaniach.

Staravia był jedynym z Pokémonów Asha, który nie uczestniczył w pierwszej walce w Sali Sinnoh z Roarkiem, jednak Staravia pomagał w drugiej walce w Sinnoh, pokonując Gardenię i jej Cherubi. Po obejrzeniu Staraptora Reggie'ego, który używał Dzielnego Ptaka, Ash chciał nauczyć tego ataku Staravię. W trzeciej bitwie w Sali w Sinnoh, Staravia pokonał Machoke'a i Meditite Maylene, jak również z powodzeniem opanował Dzielnego Ptaka. W odcinku Kto pierwszy, ten lepszy, zawody PokéRinger odbywały się w Mieście Squallville, w których Ash wziął udział i wygrał ze Staravią, który przekształcił się w Staraptora. Wkrótce po jego ewolucji, Staraptor nauczył się ataku Walka Wręcz i pokonał Honchkrowa Paula, zdobywając dla Asha pierwsze zwycięstwo nad Paulem.

W odcinku Cel - siódma odznaka był wykorzystywany w walce w Sali przeciwko Candice, gdzie był on łatwo pokonany przez jej Abomasnow po wygranej z jej Medichamem.

File-Ash's Staravia
Staravia
Rafi862Dodany przez Rafi862

Brał udział w pełnej bitwie Asha z Paulem w odcinku Pokaż na co cię stać, gdzie walczył z Torterrą i Weavile'em. Udało mu się pokonać Weavile'a mimo wady typu. W odcinku Ewolucja Strategii walczył z Ursaringiem Paula, ale szybko przegrał.

Staraptor był używany w odcinku Ligowe emocje! przeciwko Roserade Nando. Był w stanie pokonać ją potężnym Dzielnym Ptakiem, ale został pokonany przez potężnego Armaldo Nando.

W odcinku Rozpracujmy przeciwnika! był użyty przeciwko Gastrodonowi Paula. Ash zdawał sobie sprawę, że Gastrodon może korzystać z Kontra Tarczy i Staraptor został potrącony przez te technikę. Kiedy Gastrodon przygniótł go na ziemi, udało mu się użyć Walki Wręcz, by uciec, ale został uderzony Lodowym Promieniem. Wszystko zaczęło wykazywać oznaki zmęczenia, więc Ash postanowił zamienić go z Buizelem. Później w odcinku Prawdziwa rywalizacja!, po tym jak Buizel przegrał z Drapionem Paula, Ash wezwał go ponownie, jednak nie był w stanie pokonać Drapiona.

Zakłada się, że Ash zostawił Staraptora w laboratorium profesora Oaka, gdy zdecydował się podróżować po Unova.

Osobowość i cechy

Ash and Staraptor
Staraptor i Ash
Rafi862Dodany przez Rafi862
Jako Starly przeważnie pełnił obowiązki wykonywane przez inne Pokémony ptaki Asha - działał jako zwiadowca i przebijał balon Zespołu R. Jako Staravia, kochał walczyć. Był bardzo nieugięty w szkoleniach, gdzie widać było jego determinację, aby opanować Powietrzny As i Dzielnego Ptaka. Kiedy Staravia przekształcił się w Staraptora, jego osobowość zmieniła się na zaciętą, szybką i dumną, jednak zawsze utrzymywał niezrażoną lojalność wobec Asha.

Ruchy

Ciekawostki

  • Ewolucja Staravii w Staraptora po raz pierwszy została ujawniona na japońskim plakacie filmu dwunastego.
  • Spośród wszystkich Pokemonów ptaków Asha, Staraptor najpóźniej osiągną swoją finalną formę.
  • Staraptor był drugim Pokémonem Asha, który ewoluował podczas turnieju PokéRingo. Pierwszy był Swellow.

Zobacz też

Więcej od Wikii

Losowa wiki