Fandom

Pokémon Wiki

Stadion Pummelo

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Stadion Pummelo
250px
カンキツスタジアム Kankitsu Stadium
Informacje
Lokalizacja Wyspa Pummelo
Lider Drake
Nagroda Trofeum Zwycięzcy
Wyzwanie Pełna bitwa
Region Pomarańczowy Archipelag
250px
Pole bitwy

Stadion Pummelo jest oficjalną siłownią na Wyspie Pummelo. Liderem jest Drake, lider Pomarańczowej Załogi. Wszystkie cztery odznaki są wymagane, aby z nim walczyć. Trenerzy, którzy pokonają go w pełnej walce, otrzymują trofeum zwycięzcy i są przyjmowani do Hali Sławy, skutecznie nazywając ich Mistrzami Ligi Pokémon.

Stadion Pummelo pojawia się w odcinkach Statek widmo, Witaj, Pummelo i Wejście Dragonite'a..

Stadion znajduje się na szczycie wzgórza z widokiem na miasto. Posąg Dragonite'a znajduje się w górnej części stadionu. Jest to koloseum ze światłami i tablicą wyników, jego wielkość dorównuje nawet Płaskowyżu Indygo. W walce, gdy trzy albo większa ilość Pokémonów są w stanie do walki, pole ulega zmianie.

Stadion Pummelo po raz pierwszy pojawił się w retrospekcji w odcinku Statek widmo, gdzie Haunter stworzył iluzję jej trenera, kapitana, gdy zdobywał mistrzostwo trzysta lat temu, wykorzystując swojego Gastly'ego wobec Beedrilla innego trenera.

Ash wyzwał Drake'a do walki o mistrzostwo podczas jego podróży przez Wyspy Pomarańczowe. Ash walczył na skalnym i wodnym typie pola, a następnie na polu piaskowym. Po długim meczu, trener zwyciężył, a nastęnie on i jego Pokémony zostali uhonorowani w Pałacu Zwycięstwa. Po zaakceptowaniu trofeum zwycięzcy, kontynuował podróż po Johto.

Sale na Pomarańczowym Archipelagu
Coraleye badge.png MikanSearuby badge.png ŚrodkaSpikeshell badge.png TrovitaJadestar badge.png Kumquat
Plik:FileWinnerTrophy.png Stadion Pummelo

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki