FANDOM

Spoink
250px
バネブー Baneboo
Informacje
Debiut Nie rzucajcie pereł przed Spoinki!
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Aktualna lokalizacja Nieznana
Spoink
Ten Pokémon nie ewoluował.

Spoink to dziki Pokémon, który pojawił się kilka razy w anime.

Historia

Spoink pierwszy raz pojawił się w odcinku Nie rzucajcie pereł przed Spoinki!. Stracił on perłę, a Ash i jego przyjaciele próbowali ją znaleźć. Jak się okazało, Zespołowi R udało się ją znaleźć i wymienili się nią ze sprzedawcą Magikarpiów. Po zapoznaniu się z tym, dzieci miały do czynienia ze sprzedawcą i zażądały, by oddał perłę. Zespół R także zażądał zwrotu. W kolejnej bitwie, perła Spoinka powróciła do niego, a Zespół R został pokonany.

Drugi i ostatni raz, Spoink pojawił się w odcinku Clamperl mądrości. Podobnie jak poprzednim razem, utracił swoją perłę. Tym razem została ona zgubiona w oceanie bez jakichkolwiek prób znalezienia jej. Ale dzieci dowiedziały się od naukowca imieniem Isaiah, że perły Spoinków pochodzą od Clamperlów. W końcu znaleźli Clamperla, który był gotów dać perłę Spoinkowi. Ash i przyjaciele pożegnali się ze Spoinkiem i nie spotkali go od tego odcinka.

Po utracie perły, Spoink ma nawyk do korzystania z Psychicznego Ciosu, by przenieść każdy obiekt przypominający perłę (nawet czasami nie tak okrągłe obiekty) na głowę, w tym złego Electrode'a. Rozwinął on także przyjaźń z Torkoalem Asha podczas jego przygód z grupą.

Ruchy

Spoink używa Psychopromienia Ruch Pierwsze pojawienie
200px
Psychiczny Cios Nie rzucajcie pereł przed Spoinki!
Promień Pomieszania Nie rzucajcie pereł przed Spoinki!
Psychopromień Clamperl mądrości