Fandom

Pokémon Wiki

Spinda

3055stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Spinda to Pokémon typy normalnego. Nie posiada pre-ewolucji ani ewolucji.

Biologia

Fizjologia

Spinda przypomina małego misia pandę połączonego z królikiem. Z kształtu ciała przypomina Plusle'a i Minuna. Każda spinda ma plamy w różnych częściach ciała. Spotkanie dwóch takich samych spind graniczy z cudem. Oczy i sposób poruszania się Spindy sprawiają wrażenie, że stworek ten jest znokautowany, co ma zniechęcić drapieżniki do ataku.

Różnice płci

Chociaż nie ma istotnej różnicy między samcami i samicami, prawie wszystkie Spindy wyglądają inaczej.

Zdolności specjalne

Kilka ataków Spindy mogą powodować pewne zamieszanie, w tym rzadko spotykany Taniec Chaosu. Spinda mogą również korzystać z kilku innych psychicznych ataków. Jest również w stanie używać fizycznych ataków w walce.

Zachowanie

Spindy mają dziwny zwyczaj kręcenia się, gdy idą. To sprawia, że ​​pojawiają się zawroty głowy. Balansujący spacer pomaga zmylić wrogów i potencjalnych drapieżników.

Siedlisko

Tego Pokémona można najczęściej spotkać w górach. Żyje też na łąkach z innymi Spindami.

Dieta

Spinda, jak każdy Pokémon, nie pogardzi karmą dla Pokémonów czy jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Spinda pojawił się w odcinku Idziemy po Spindę. Ash i jego przyjaciele pomogli dziewczynie o imieniu Claire znaleźć Spindę z kształtem serca na czole.

Drugoplanowe role

Brak.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG057 Spinda, Pokémon Panda. Spinda używa swoich pozornie niezgrabnych ruchów do zmylenia przeciwników. Mówi się, że żadna Spinda nie ma takiego samego wzoru plam.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki