Fandom

Pokémon Wiki

Sophie

3053strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sophie (Jap.: ソフィ Sophie) jest powtarzającą sie postacią w anime. Jest jedną z asystentek Profesora Sycamore. Pierwszy raz pojawiła się w Pościg w mieście Lumiose!.

Historia

Sophie.png

Sophie (na prawo od Cosette)

Została wezwana przez profesora, gdy Ash przybył ze zranionym Froakim i postanowiła zająć się nim od razu poprzez umieszczenie go w kapsule. Sophie jest znana jako ekspertka w leczeniu Pokemonów. Później Zespół R przybył w przebraniu jako naukowcy, twierdząc, że znają się na Mega Ewolucji. Po tym, jak Garchomp z laboratorium wypadł z pod kontroli obroży Jamesa i uciekł z budynku, Sophie pozostała w laboratorium z Cosette.

W Bitwa na powietrzne umiejętności!, Sophie przedstawiła trzy Startery Kalos Serenie, która miała rozpocząć swoją podróż Pokémon. Również na krótko pojawiła się w Zadziwiająco zawadiacka przyjaźń!, będąc świadkiem wyboru Fennekina przez Serenę na startera.

Sophie pojawiła się ponownie w Szaleństwa Mega-Mega Meowtha!, gdzie przedstawiła Ashowi, Serenie, Clemontowi i Bonnie żarłocznego Chespina, przebywającego w laboratorium Sycamore'a.

Pojawiła się w odcinkach od Lato Odkryć! do Bitwy o galerię sław!, jako jedna z pomocników Prof. Sycamore'a na Letnim Obozie Pokémon. Na początku obozu pokazała Ashowi i jego przyjaciołom domek, gdzie mieli się na razie zatrzymać, i powiedziała im, w której drużynie Letniego Obozu zostali umieszczeni. Była sędzią w różnych konkurencjach dla drużyn. W Mglisty pokébieg na orientację! czekała na zespoły w tabeli skarbowej w konkursie na orientację.

Ponownie pojawiła się w Mega Więź Garchompa!.

Znów pojawiła się w Artystka o ognistym wdzięku!, gdzie obserwowała rywalizację Sereny na Wystawie Pokémonów w Miasteczku Dendemille wraz z Profesorem Sycamore i Cosette.

Pojawiła się ponownie w Pochmurny los, świetlana przyszłość! i Pełne skupienie na przyszłości!.

Pojawiła się na chwilę w Master Class is in Session! i Performing a Pathway to the Future!, oglądając występ Sereny na Wystawie Pokémonów Klasy Mistrzyń w Mieście Giore wraz z Profesorem Sycamore i Cosette.

Pojawiła się ponownie w XY137, gdzie wręczyła medale Ashowi, jego przyjaciołom, Alainowi, Mairin oraz ich Pokémonom za ich heroiczne wysiłki przeciwko Zespołowi Flare.

Pojawiła się w XY140, gdzie poinformowała Profesora Sycamore o połączeniach przychodzących od Alaina i Mairin.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki