Wikia

Pokémon Wiki

Solidad

2884strony na
tej wiki
Komentarze3
Solidad
Solidad
サオリ Saori
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Różowy
Miasto Marmoria
Region Kanto
Stanowisko Koordynator
Debiut May, Harley i Drew
Postać

Solidad jest Koordynatorką Pokémon z Marmorii.

Historia

Solidad po raz pierwszy pojawiła się w odcinku May, Harley i Drew. Okazało się, że pokonała Drew w jego pierwszym konkursie Pokémonów, co doprowadziło go do płaczu. Od tego czasu wydaje się, że są oni przyjaciółmi. Widzą siebie często w konkursach i pozostawiają w kontakcie. Zauważyła także, że Drew stał się bardziej konkurencyjny. Solidad myśli, że May jest tego przyczyną.

File-Solidad Ribbon Cup.png

Solidad z pucharem

Widziała także często Brocka, gdy był jeszcze liderem w Marmorii, i znała go przed spotkaniem z May i Ashem.

Solidad stwierdziła, że jest starą znajomą Harleya, którego uważa za ciekawego człowieka.

Solidad rywalizowała z May w Wielkim Festiwalu Kanto, który wygrała, zdobywając tytuł Super Koordynatora. Podobnie jak Drew, May również płakała po przegranej z Solidad. Ostatnio podróżowała po Johto i pojawiła się w odcinku Powitajmy bohaterów! wraz z Harleyem i Drew, oglądając May w Pucharze Wallace'a.

Pokémony

Slowbro
Solidad's Slowbro.pngDebiut: May, Harley i Drew Slowbro jest jednym z Pokémonów Solidad wykorzystywanych w Wielkim Festiwalu Kanto. Wydaje się, że jest jej głównym Pokémonem. W parze z Pidgeotem był używany do finału Wielkiego Festiwalu Kanto przeciwko Munchlaxowi i Combuskenowi May. Wygrali, dzięki czemu Solidad wygrała Wielki Festiwal Kanto.
Ataki
Wodna Broń, Ziewanie, Hiper Promień i Psychiczny Cios
Lapras
Solidad's Lapras.pngDebiut: May, Harley i Drew Lapras, jak inne Pokémony Solidad, był używany w Wielkim Festiwalu Kanto. Za pomocą pięknego Przejmującego Zimna Laprasa, Solidad z łatwością przeszła przez pierwszą rundę. Później był używany w półfinale razem z Butterfree.
Ataki
Przejmujące Zimno
Pidgeot
Solidad's Pidgeot.pngDebiut: Życiowe wyzwanie Pidgeot Solidad został użyty podczas fazy Podwójnej Walki w parze ze Slowbro przeciwko Combuskenowi i Munchlaxowi May. Dzięki Tańcowi Piór i Powietrznemu Asowi, w połączeniu z atakami Slowbro, udało im się obezwładnić Pokémony May, powodując jej przegraną.
Ataki
Taniec Piór, Powietrzny As i Podwójny Zespół
Butterfree
Solidad's Butterfree.pngDebiut: Życiowe wyzwanie Butterfree jest jednym z Pokémonów Solidad wykorzystywanych w Wielkim Festiwalu Kanto. Niewiele wiadomo o tym Pokémonie. Wiadomo tylko tyle, że walczył z Laprasem przeciwko Hitmolee i Hitmonchnaowi i wygrali, dzięki czemu Solidad doszła do finału.
Ataki
Brak

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki