FANDOM

Solidad to Koordynatora Pokémonów z regionu Kanto, pojawiająca się po raz pierwszy w odcinku May, Harley i Drew.

Historia

Solidad po raz pierwszy pojawiła się w odcinku May, Harley i Drew, gdzie okazało się, że to ona pokonała Drew w jego pierwszych Pokazach Pokémonów, co doprowadziło go do płaczu. Od tego czasu wydaje się, że są oni przyjaciółmi. Często spotykają się w różnych konkursach i pozostają w kontakcie. Solidad zauważyła także, że Drew stał się bardziej konkurencyjny, i uważa, że May jest tego przyczyną.

W odcinku Życiowe wyzwanie walczyła z May w półfinałowej rundzie Wielkiego Festiwalu Kanto. Była w stanie przeciwstawić się atakom koordynatorki, ponieważ wcześniej obserwowała jej styl walki. Udało się jej wygrać, a potem zwyciężyła również w finałowej rundzie, dzięki czemu zdobyła Puchar Pokazów oraz tytuł Superkoordynatorki. Podobnie jak Drew, May także płakała po pokonaniu przez Solidad.

Później Solidad udała się w podróż po regionie Johto. Na krótko pojawiła się z Harleyem i Drew w odcinkach Powitajmy bohaterów! i Strategia z uśmiechem, oglądając w telewizji występ May w Pucharze Wallace'a.

Osobowość i cechy charakteru

Solidad jest bardziej dojrzała niż jej przyjaciele-koordynatorzy - May i Drew - mimo to nie patrzy na nich z góry i traktuje ich jako równie uzdolnionych. Jest starą przyjaciółką Brocka, którego bardzo często spotykała, kiedy pełnił jeszcze funkcję lidera sali w Marmorii. Stwierdziła również, że ​​od dawna przyjaźni się z Harleyem, którego uważa za interesującą osobę.

Pokémony

Przy sobie

Slowbro
EP457 Solidad Slowbro
Slowbro po raz pierwszy pojawił się obok Solidad, używając swoich mocy psychicznych, aby przenieść uciekającą Aipom do ramion Asha. W odcinku Przerzedzenie składu stworzył mistrzowski pokaz, lewitując przy pomocy Psychicznego Ciosu, a następnie tworząc efekt fontanny, korzystając z Armatki Wodnej. Później, w etapie pojedynków, w parze z Laprasem zdołał pokonać Girafariga i Zangoose'a nieznanego koordynatora, wyeliminowując ich z konkurencji.

W odcinku Życiowe wyzwanie Slowbro walczył w parze z Pidgeotem przeciwko Combuskenowi i Munchlaxowi May w półfinale Wielkiego Festiwalu Kanto. Wygrali, dzięki czemu Solidad awansowała do finału i ostatecznie zdobyła Puchar Pokazów i tytuł Superkoordynatorki.

Znane ruchy Slowbro to: Psychiczny Cios, Armatka Wodna, Hiperpromień i Ziewanie.

Debiut May, Harley i Drew
Lapras
EP457 Solidad Lapras
Lapras, jak inne Pokémony Solidad, był używany w Wielkim Festiwalu Kanto. Za pomocą jego pięknego Polarnego Chłodu Solidad z łatwością przeszła przez pierwszą rundę. Później był używany w etapie pojedynków razem z Butterfree, wygrywając bitwę z Hitmonlee i Hitmonchanem.

Jedyny znany ruch Laprasa to Polarny Chłód.

Debiut May, Harley i Drew
Pidgeot
EP459 Solidad Pidgeot
Pidgeot Solidad został użyty podczas etapu podwójnych bitew w parze ze Slowbro przeciwko Combuskenowi i Munchlaxowi May. Dzięki swoim ruchom, w połączeniu z atakami Slowbro, udało im się obezwładnić Pokémony May, powodując jej przegraną.

Znane ruchy Pidgeota to: Taniec Piór, Powietrzny As i Podwójny Zespół.

Debiut Życiowe wyzwanie
Butterfree
EP459 Solidad Butterfree
Butterfree jest jednym z Pokémonów Solidad wykorzystywanych w Wielkim Festiwalu Kanto. Niewiele wiadomo o tym Pokémonie. Wiadomo tylko tyle, że walczył z Laprasem przeciwko Hitmonlee i Hitmonchanowi i wygrali, dzięki czemu Solidad doszła do półfinału.
Debiut Życiowe wyzwanie

Pokazy Pokémonów

EP459 Solidad Ribbon Cup

Solidad z Pucharem Pokazów.

Wstążki Kanto

Poniżej znajduje się lista wstążek zdobytych przez Solidad w regionie Kanto:

Ranking Wielkich Festiwali

Solidad brała udział w następujących Wielkich Festiwalach:

Aktorzy głosowi

Japonia: 田中理恵 Rie Tanaka
Stany Zjednoczone: Sarah Natochenny

Ciekawostki

  • Na oficjalnej stronie Cartoon Network, w streszczeniu odcinka, w którym zadebiutowała, Solidad została nazwana "Samantha".
  • Wszystkie znane Pokémony Solidad zostały wprowadzone w generacji I.
  • Trzy spośród Pokémonów Solidad są tych samych gatunków, co Pokémony wypuszczone przez Asha - Pidgeot, Lapras i Butterfree.