Wikia

Pokepédia

Solidad

Dyskusja0
2553strony na
tej wiki
Solidad
Solidad
サオリ Saori
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Różowy
Miasto Marmoria
Region Kanto
Stanowisko Koordynator
Debiut May, Harley i Drew
Postać

Solidad jest Koordynatorką Pokémon z Marmorii.

Historia

Solidad po raz pierwszy pojawiła się w odcinku May, Harley i Drew. Okazało się, że pokonała Drew w jego pierwszym konkursie Pokémonów, co doprowadziło go do płaczu. Od tego czasu wydaje się, że są oni przyjaciółmi. Widzą siebie często w konkursach i pozostawiają w kontakcie. Zauważyła także, że Drew stał się bardziej konkurencyjny. Solidad myśli, że May jest tego przyczyną.

File-Solidad Ribbon Cup

Solidad z pucharem

Widziała także często Brocka, gdy był jeszcze liderem w Marmorii, i znała go przed spotkaniem z May i Ashem.

Solidad stwierdziła, że jest starą znajomą Harleya, którego uważa za ciekawego człowieka.

Solidad rywalizowała z May w Wielkim Festiwalu Kanto, który wygrała, zdobywając tytuł Super Koordynatora. Podobnie jak Drew, May również płakała po przegranej z Solidad. Ostatnio podróżowała po Johto i pojawiła się w odcinku Powitajmy bohaterów! wraz z Harleyem i Drew, oglądając May w Pucharze Wallace'a.

Pokémony

Slowbro
Solidad's SlowbroDebiut: May, Harley i Drew Slowbro jest jednym z Pokémonów Solidad wykorzystywanych w Wielkim Festiwalu Kanto. Wydaje się, że jest jej głównym Pokémonem. W parze z Pidgeotem był używany do finału Wielkiego Festiwalu Kanto przeciwko Munchlaxowi i Combuskenowi May. Wygrali, dzięki czemu Solidad wygrała Wielki Festiwal Kanto.
Ataki
Wodna Broń, Ziewanie, Hiper Promień i Psychiczny Cios
Lapras
Solidad's LaprasDebiut: May, Harley i Drew Lapras, jak inne Pokémony Solidad, był używany w Wielkim Festiwalu Kanto. Za pomocą pięknego Przejmującego Zimna Laprasa, Solidad z łatwością przeszła przez pierwszą rundę. Później był używany w półfinale razem z Butterfree.
Ataki
Przejmujące Zimno
Pidgeot
Solidad's PidgeotDebiut: Życiowe wyzwanie Pidgeot Solidad został użyty podczas fazy Podwójnej Walki w parze ze Slowbro przeciwko Combuskenowi i Munchlaxowi May. Dzięki Tańcowi Piór i Powietrznemu Asowi, w połączeniu z atakami Slowbro, udało im się obezwładnić Pokémony May, powodując jej przegraną.
Ataki
Taniec Piór, Powietrzny As i Podwójny Zespół
Butterfree
Solidad's ButterfreeDebiut: Życiowe wyzwanie Butterfree jest jednym z Pokémonów Solidad wykorzystywanych w Wielkim Festiwalu Kanto. Niewiele wiadomo o tym Pokémonie. Wiadomo tylko tyle, że walczył z Laprasem przeciwko Hitmolee i Hitmonchnaowi i wygrali, dzięki czemu Solidad doszła do finału.
Ataki
Brak

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki