Fandom

Pokémon Wiki

Snowpoint

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Miasto Snowpoint
250px
キッサキシティ Kissaki City
Informacje
Region Sinnoh
Położenie Północ Sinnoh
Lider Candice
Typ Lód
Odznaka Odznaka Sopla
Miasto

Miasto Snowpoint to pokryte śniegiem miasto położone na dalekiej północy Sinnoh, gdzie śnieg wieje w dół od góry Coronet i to jest przyczyną niskich temperaturach. Na północnym wschodzie można znaleźć jezioro Ostrości.

Historia

O Mieście Snowpoint była mowa na początku serii Diament i Perła. Jest rodzinnym miastem rywalki Dawn - Zoey. Nie wiadomo, ale prawdopodobnie Glaceon May ewoluował w pobliżu tego miasta. Podobnie jak większość miast jest duże.

Plik:Snowpoint City Trainer School.png
Ash Ketchum i jego przyjaciele przybyli do Miasta Snowpoint w odcinku Klasowy trening, gdzie Ash wyzwał Liderkę Sali, Candice na pojedynek. Przed ich walką, Ash spędził jakiś czas w Szkole Trenerów Snowpoint, gdzie uczyła Candice.

Jednocześnie, gdy Ash jest w Snowpoint, jego rywal Paul jest także tam. Ash wyzwał Candice na pojedynek o Odznakę Sopla. Król Piramidy Brandon, z Battle Frontierów, również był w tym czasie w Snowpoint. Paul walczył z nim.

Po tej bitwie okazuje się, że Łowczyni Pokémonów J zniszczyła Świątynię Snowpoint w celu kradzieży Regigigasa, który tam mieszka. Po pokonaniu J, Brandon obiecuje odbudować świątynię.

Zabytki

Świątynia Snowpoint

Główny artykuł: Świątynia Snowpoint
Świątynia Snowpoint na krótko pojawiła się. Maria jest Strażniką Świątyni.

Sala Snowpoint

Osobny artykuł: Sala Snowpoint
Sala Snowpoint jest oficjalną Salą w Mieście Snowpoint. Jest ona oparta na Pokémonach Lodowych. Liderką Sali jest Candice. Trenerzy, którzy ją pokonają otrzymują Odznakę Sopla.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki