Wikia

Pokepédia

Snivy Asha

Dyskusja0
2555stron na
tej wiki
Snivy Asha
サトシのツタージャ Satoshi no Tsutāja
Ash Snivy
Informacje
Płeć samica
Umiejętność nieznana
Aktualna lokalizacja U profesora Oaka
Historia
Debiut Snivy, która nie chciała dać się złapać!
Miejsce złapania Trasa 3
495 mini
Zobacz więcej informacji na temat tego gatunku

Snivy to czwarty Pokémon złapany przez Asha w regionie Unova.

Historia

W odcinku Snivy, która nie chciała dać się złapać!, Snivy została odkryta przez Asha i jego przyjaciół, po tym jak ukradła trochę jedzenia od nich. Iris i Cilan spekulowali, że Snivy została porzucona przez Trenera, ponieważ dowodziła wysokim poziomem kompetencji i umiejętności. W swojej pierwszej ucieczce przed Ashem użyła Przyciągania na Pikachu, a następnie uciekła za pomocą Burzy Liści.

Ash był w stanie uchwycić Snivy kiedy wygrał jej szacunek i został rozpoznany przed oczyma jako trener nie tylko umiejętności, ale także cech, takich jak jego niezachwiana determinacja i przytłaczający duch. Mimo niezliczonych porażek ze Snivy, zwłaszcza gdy większość jego zespołu (Pikachu, Oshawott, Tepig) łatwo uległa jej Przyciąganiu, Ash jednak biegł za nią przez całą drogę do chwili, gdy ją złapał przy pomocy Pidove.

Ash and Snivy

Ash i Snivy

W odcinku Na ratunek Darmanitanowi! pomogła naszym bohaterom dostać się na szczyt Wieży Zegarowej.

W odcinku Axew w opałach! pomagała ratować Axew Iris.

Snivy została wysłana dwa razy podczas walki Asha z Tripem w odcinku Starcie rywali w Klubie Bitew!. W swoim pierwszym meczu przeciwko Servine'owi wykorzystała głównie Przyciąganie, które utorowało jej drogę do zwycięstwa po tym, jak jej przeciwnik był skutecznie zakochany w niej. Później została wezwana do walki z Frillishem Tripa. Ash, który nie miał wiedzy na temat zdolności przeciwnika, kazał Snivy używać ataków fizycznych, które ostatecznie doprowadziły do przegrania, ponieważ Frillish aktywował swoją zdolność - Przeklęte Ciało.

Plik:FileSnivy and Emolga.png
W odcinku Emolga i nowa Elektro Zmiana!, Snivy była jednym z Pokémonów, które wyszły z Poké Balla przez Zmianę Wolta Emolgi Iris. Kiedy Emolga nie chciała już walczyć, Ash użył jej w walce z Pignite'em Bianci. Później w czasie lunchu, Snivy była jedyną, która zauważyła, że Emolga oszukała samce z drużyny do zdobycia jedzenia. Później zauważyła, że Emolga odeszła, jak również Axew i Oshawott po niej, i postanowiła zbadać sprawę. Snivy znajduje ich, kiedy są atakowani przez wściekłego Simiseara i zatrzymuje go Dzikim Pnączem. Emolga nie chciała walczyć z Simisearem, ale Snivy zmusiła ją do pomocy. Kiedy jest zraniona przez Simiseara, Emolga w końcu decyduje się jej pomóc i dwójka Pokémonów razem go zatrzymują.

Walczyła z Servine'em Tripa po raz kolejny w odcinku Trzecia bitwa Asha i Tripa!. Tym razem Trip i Servine byli przygotowani na Przyciąganie i przeciwstawili się atakowi Liściastym Tornadem, co doprowadziło do tego, że Snivy przegrała mecz.

W odcinku Cilan kontra Trip, Ash kontra Georgia!, Snivy była używana przeciwko Pawniard Georgii podczas drugiej rundy turnieju Walk Klubu. Jej przeciwniczka okazała się być bardzo silna, a Przyciąganie nie działało, bo ta też była samicą. Jednak udało jej się pokonać Pawniard w następnym odcinku Burzą Liści.

W odcinku Spektakl w sali Nimbasy!, Ash używał Snivy w walce z Elesą. Walczyła z Emolgą. Ponieważ obie były samicami, Przyciąganie nie było skuteczne. Emolga ostatecznie pokonała Snivy kilkoma potężnymi Powietrznymi Asami.

W Bitwa z Królem Kopalń!, Snivy była używana w walce z Clayem i jego Palpitoadem. Pokonała Pokémona przy użyciu Przyciągania i atakowania go. W walce z Excadrillem, wszystkie jej ataki były blokowane przez Pokémona, nawet uniemożliwiło to korzystania z Przyciągania i ostatecznie została ona pokonana.

W odcinku Płomienna ewolucja!, Snivy była oburzona Shamusem, który jest byłym trenerem Tepiga, i zgłosiła się na ochotnika do walki z nim jako partnerka Tepiga. Tej nocy, Snivy uderzyła swojego partnera Dzikim Pnączem, próbując wyciągnąć go z depresji i mówiąc mu wiele słów zachęty. Kiedy zaczęła się walka z Emboarem i Heatmorem, Snivy była gotowa walczyć i bronić honoru Tepiga, podczas gdy Tepig nie czuł się tak zmotywowany. Choć krzyczała wiele słów zachęty do Tepiga, ten nie unikał ataków przeciwników, a Snivy została potrącona przez potężne ruchy wrogów, znosząc je. Kiedy Shamus użył kombinacji Ataku Rac i Ognistego Wiru, Snivy zepchnęła Tepiga z drogi ataku, biorąc wiele szkód na siebie i ostatecznie została wyeliminowana. Choć nie była w stanie walczyć, Snivy upierała się, by pozostać poza Ballem i oglądać do końca bitwę, motywując Tepiga, który ewoluował w Pignite'a, nauczył się Kolumn Ognia i pokonał swoich przeciwników.

Snivy była szóstym Pokémonem, którego Ash postanowił wykorzystać podczas ligi Unovy w walce z Cameronem. Riolu rozpoczął bitwę Ssącą Falą, którą Snivy była w stanie łatwo uniknąć i zaatakować Ostrzem Liścia. Riolu jednak szybko pozbierał się i wykorzystał Naśladowcę, uderzając Snivy jej własnym atakiem. Następnie Riolu użył ponownie Ssącej Fali, zmuszając Snivy do skoku i łatwego użycia Siły Dłoni, a potem Kolistego Rzutu. Snivy jednak nie poddała się. Ostatecznie jednak została znokautowana, gdy Riolu przekształcił się w Lucario.

W odcinku Marzenie wciąż trwa!, kiedy Ash zakończył podróż po Unovie i wyspach Decolore, zostawił Snivy oraz wszystkie inne Pokémony w laboratorium profesora Oaka przed udaniem się do regionu Kalos.

Osobowość i cechy

Snivy Emolga Axew apples

Snivy dzieli jabłko między Axew i Emolgą

Snivy jest Pokémonową tajemnicą. Ash i grupa powszechnie sądzili, że miała poprzedniego trenera, którego opuściła, ponieważ nie spełniała jego oczekiwań, ale wydaje się, że znalazła to, czego szukała, w Ashu. Zdaje się dowodzić bez emocji, z wyjątkiem, kiedy walczy. Wtedy porusza się z gracją, jak poza bitwą. Snivy jest ostrym konkurentem i bierze udział poważnie w każdej bitwie, w której uczestniczy. Jest bardzo dojrzała psychicznie, jak widać, gdy świeżo wykluty Scraggy Asha próbował zaatakować ją i nie używała swojej pełnej siły, kiedy zatrzymywała go, lub gdy zobaczyła działania Emolgi w odcinku Emolga i nowa Elektro Zmiana!.

Od kiedy Emolga Iris dołączył do zespołu, ona i Snivy często wpadają w konflikt. Jak pokazano w odcinku Pokonać strach z otwartymi oczami!, wciąż posiada niechęć do Emolgi. W odcinku Zorua w filmie "Legenda Pokémonowego Rycerza"!, Emolgę i Snivy zaobserwowano ponownie w walce. Podczas walki, przez pomyłkę wylały farbę na swoich trenerów za pomocą ogonów. Choć czasem Snivy wydaje się odległa od innych, troszczy się o nich, jak pokazano w odcinku Scraggy się wykluwa!, kiedy szybko uratowała Oshawotta przed Galvantulą, a Bitwa w podziemiach! była w stanie rozpoznać Poké Balle jej przyjaciół. Snivy, jak większość Pokémonów Asha, kocha walczyć i zawsze szuka poprawy. Ogólnie rzecz biorąc, Snivy jest spokojna, dumna i zebrana.

Ruchy

Ruch Typ Pierwsze użycie Obraz
Przyciąganie Normal Snivy, która nie chciała dać się złapać! Jest
Ash Snivy Attract

Dzikie Pnącze Trawa Snivy, która nie chciała dać się złapać! Jest
Ash Snivy Vine Whip

Burza Liści Trawa Snivy, która nie chciała dać się złapać! Jest
Ash Snivy Leaf Storm

Ostrze Liścia Trawa Starcie rywali w Klubie Bitew! Jest
Ash Snivy Leaf Blade

Dubbing

Kraj Aktor(ka)
Japonia 林原めぐみ Megumi Hayashibara
USA Michele Knotz
Polska Michele Knotz

Ciekawostki

  • W odcinku Snivy, która nie chciała dać się złapać!, po tym jak Cilan ujrzał Burzę Liści u Snivy stwierdził, że ma ona wysoki poziom. Dodał również, że Snivy mogła dawniej należeć do jakiegoś trenera, ona jednak, z niewiadomych przyczyn, porzuciła go.

Zobacz też

  • Szukając więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Snivy.
Pokémony Asha
Ash Kalos
Przy sobie PikachuFroakieFletchinderHawlucha
W laboratorium Oaka BulbasaurCharizardKinglerMukTaurosySnorlaxHeracrossBayleefQuilavaTotodileNoctowlDonphanSwellowSceptileCorphishTorkoalGlalieStaraptorTorterraInfernapeBuizelGliscorGibleUnfezantOshawottPigniteSnivyScraggyLeavannyPalpitoadBoldoreKrookodile
Na treningu SquirtlePrimeape
Wypuszczone ButterfreePidgeotLapras
Wymienione RaticateAipom
Rozdane Beedrill
Nieoficjalne HaunterLarvitar

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki