FANDOM

494MS Victini
Pokémon
Servine 496MS
#495
Generacja V
Snivy
ツタージャ Tsutarja
495MS
Snivy

Pokémon Trawiasty Wąż
Typy
Trawa
Zdolności
Overgrow Contrary
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
LądoweRośliny
Statystyka płci

Na jedną samice przypada siedem samców.

Waga Wzrost
8,1 kg 0,6 m
Statystyki
HP
45
Atak
55
Obrona
55
Sp. Atak
45
Sp. Obrona
55
Szybkość
63
Styl Ciała Odcisk łapy
Body06 F495
Linki zewnętrzne
Smogon: Snivy
Snivy (jap. ツタージャ Tsutarja) - Pokémon typu Trawa wprowadzony w generacji V. Ewoluuje w Servine'a na poziomie 17. Wraz z Tepigiem i Oshawottem jest jednym ze starterów Pokémon w regionie Unova.

Biologia

Fizjologia

Snivy jest Pokémonem gadem. Większość jego ciała jest koloru zielonego, podczas gdy ma on kremowy spód. Żółty pasek spływa z długości pleców i ogona, i ma też żółte znaki wokół dużych oczu. Żółty, zakrzywiony "kołnierz" wystaje z ramion i wygina się do tyłu. Te struktury przypominają liście lub małe skrzydła. Mimo że jest wężowego wyglądu, ma w pełni rozwinięte kończyny. Jego smukłe ramiona są także koloru zielonego. Posiada duży, płetwowaty liść z trzema wariantami na końcu ogona.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Pochłania energię w słońcu i staje się coraz bardziej zaawansowany, co również pogłębia jego ruchy i zwinność.

Zachowanie

Jest to inteligentny Pokémon z chłodnym wyrazem twarzy. Zazwyczaj wygrzewa się w słońcu i podlega fotosyntezy z ogona, który opada w momencie utraty energii.

Środowisko naturalne

Przeważnie żyją w lasach i wysokiej trawie, w której się dobrze kryją.

W anime

Główne występy

Snivy Tripa

Osobny artykuł: Servine Tripa

W odcinku W cieniu Zekroma!, profesor Juniper dała Tripowi Snivy'ego jako startera Pokémon. Był w stanie pokonać Pikachu Asha.

Snivy Asha

Osobny artykuł: Snivy Asha

Snivy Asha pierwszy raz pojawiła się w Snivy, która nie chciała dać się złapać!. Zna Przyciąganie i, ku przerażeniu Asha, który starał się złapać ją, większość zespołu Asha przegrała z nią, ponieważ byli to mężczyźni. Została pokonana przez Pidove ze względu na to, że są tej samej płci i Ash złapał ją.

Występy drugorzędne

Snivy pojawił się również w odcinku Zemsta Znawczyni!, gdzie stoi z boku ze swoim trenerem.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW001 Snivy, Pokémon Trawiasty Wąż. Wyluzowany i opanowany. Wykorzystuje ogon do magazynowania energii w procesie fotosyntezy.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Dane w grach

Wpisy w Pokédexie

Gra Wpis z Pokédexa
643MS Black Jest bardzo inteligentny i spokojny. Wystawienie się na dużo światła słonecznego sprawia, że ​​jego ruchy są szybsze.
644MS White Fotosyntetyzują się, kąpiąc swoje ogony w słońcu. Kiedy nie czują się dobrze, ich ogony się zapadają.
646BMS Black 2 Wystawienie się na światło słoneczne sprawia, że ​​jego ruchy są szybsze. Wykorzystuje pnącza lepiej niż swoje ręce.
646WMS White 2 Wystawienie się na światło słoneczne sprawia, że ​​jego ruchy są szybsze. Wykorzystuje pnącza lepiej niż swoje ręce.
716MS X Wystawienie się na światło słoneczne sprawia, że ​​jego ruchy są szybsze. Wykorzystuje pnącza lepiej niż swoje ręce.
717MS Y Fotosyntetyzują się, kąpiąc swoje ogony w słońcu. Kiedy nie czują się dobrze, ich ogony się zapadają.
383PMS Omega Ruby Wystawienie się na światło słoneczne sprawia, że ​​jego ruchy są szybsze. Wykorzystuje pnącza lepiej niż swoje ręce.
382PMS Alpha Sapphire Fotosyntetyzują się, kąpiąc swoje ogony w słońcu. Kiedy nie czują się dobrze, ich ogony się zapadają.
791MS Sun Brak
792MS Moon Brak
800DMMS Ultra Sun Brak
800DWMS Ultra Moon Brak
025MS Let's go
Pikachu
Brak
133MS Let's Go
Eevee
Brak

Lokalizacje

Ikona Gra Lokalizacja
643MS Black Pokémon Starter od Profesor Juniper w Miasteczku Nuvema
644MS White Pokémon Starter od Profesor Juniper w Miasteczku Nuvema
646BMS Black 2 Pokémon Starter od Bianci w Mieście Aspertia
646WMS White 2 Pokémon Starter od Bianci w Mieście Aspertia
716MS X Wymiana
717MS Y Wymiana
383PMS Omega Ruby Od Profesora Bircha na Trasie 101 po ukończeniu Odcinka Delta
382PMS Alpha Sapphire Od Profesora Bircha na Trasie 101 po ukończeniu Odcinka Delta
791MS Sun Rozmnożenie Serperiora
792MS Moon Rozmnożenie Serperiora
800DMMS Ultra Sun Wymiana
800DWMS Ultra Moon Wymiana
025MS Let's go
Pikachu
Brak
133MS Let's Go
Eevee
Brak