Fandom

Pokémon Wiki

Snivy

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze13 Share

Snivy jest Pokémonem typu Trawiastego.

Rozwija się w Servine'a, który przekształca się w Serperiora.

Wraz z Tepigiem i Oshawottem, Snivy jest jednym ze Starterów Pokémon z regionu Unova.

Biologia

Fizjologia

Snivy jest Pokémonem gadem. Większość jego ciała jest koloru zielonego, podczas gdy ma on kremowy spód. Żółty pasek spływa z długości pleców i ogona, i ma też żółte znaki wokół dużych oczu. Żółty, zakrzywiony "kołnierz" wystaje z ramion i wygina się do tyłu. Te struktury przypominają liście lub małe skrzydła. Mimo że jest wężowego wyglądu, ma w pełni rozwinięte kończyny. Jego smukłe ramiona są także koloru zielonego. Posiada duży, płetwowaty liść z trzema wariantami na końcu ogona.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Pochłania energię w słońcu i staje się coraz bardziej zaawansowany, co również pogłębia jego ruchy i zwinność.

Zachowanie

Jest to inteligentny Pokémon z chłodnym wyrazem twarzy. Zazwyczaj wygrzewa się w słońcu i podlega fotosyntezy z ogona, który opada w momencie utraty energii.

Siedlisko

Przeważnie żyją w wysokiej trawie i lasach w, której się dobrze kryje.

W anime

Główne występy

Snivy Tripa

Osobny artykuł: Servine Tripa

W odcinku W cieniu Zekroma!, profesor Juniper dała Tripowi Snivy'ego jako Startera Pokémon. Był w stanie pokonać Pikachu Asha.

Snivy Asha

Osobny artykuł: Snivy Asha

Snivy Asha pierwszy raz pojawiła się w Snivy, która nie chciała dać się złapać!. Zna Przyciąganie i, ku przerażeniu Asha, który starał się złapać ją, większość zespołu Asha przegrała z nią, ponieważ byli to mężczyźni. Została pokonana przez Pidove ze względu na to, że są tej samej płci i Ash złapał ją.

Występy drugorzędne

Snivy pojawił się również w odcinku Zemsta Znawczyni!, gdzie stoi z boku ze swoim trenerem.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW001 Snivy, Pokémon Trawiasty Wąż. Wyluzowany i opanowany. Wykorzystuje ogon do magazynowania energii w procesie fotosyntezy.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki