FANDOM

286MS Breloom
Pokémon
Vigoroth 288MS
#287
Generacja III
Slakoth
ナマケロ Namakero
287MS
Slakoth

Pokémon Leniwec
Typy
Normal
Zdolności
Truant
Grupa hodowli
Lądowe
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
24,0 kg 0,8 m
Statystyki
HP
60
Atak
60
Obrona
60
Sp. Atak
35
Sp. Obrona
35
Szybkość
30
Styl Ciała Odcisk łapy
Body08 F287
Linki zewnętrzne
Smogon: Slakoth
Slakoth (jap. ナマケロ Namakero) - Pokémon typu Normal wprowadzony w generacji III. Ewoluuje w Vigorotha na poziomie 18.

Biologia

Fizjologia

Slakoth to brązowy Pokémon z włochatą, grubą sierścią i brązowymi paskami na grzbiecie. Ma kępę futra na szczycie swojej głowy i duży, różowy nos. Jego powieki, podbrzusze i opuszki łap tylnych są też różowe w koloryzacji. Slakoth ma długie ręce z dwoma ostrymi pazurami.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Najbardziej charakterystyczną cechą Slakotha jest fakt, że jest bardzo powolny. Jej tętno jest wyjątkowe, ponieważ bije tylko raz na minutę i może spać do 20 + godzin dziennie.

Zachowanie

Slakoth spędzi całe swoje życie na tym samym drzewie. Jednak jest znany jako dobry pływak, podróżując daleko w czasie powodzi, aby znaleźć nowe drzewo.

Siedlisko

Slakothy często żyją w lasach.

Dieta

Codzienna dieta Slakotha zazwyczaj składa się z trzech liści. Tak jak każdy Pokémon, nie pogardzi również karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Slakoth Normana pojawił się w odcinku Miłosne zamieszanie!, a także w Równowaga sił!, gdzie walczył z Pikachu Asha i Torkoalem Asha. Okazał się silnym wojownikiem w walce z Pikachu, ale przegrał z Torkoalem.

W odcinku Ogrodowa wyżerka!, wiele Slakothów żyło w Bananowym Ogrodzie Slakothów. Snorlax jadł wszystkie banany w ogrodzie i nikt nie był w stanie zatrzymać go. Jednak jeden ze Slakothów przeistoczył się w Vigorotha i pokonał go.

Drugoplanowe role

Slakoth pierwszy raz pojawił się w retrospekcji Maxa w odcinku Twój pierwszy Pokémon.

Slakoth pojawił się w Centrum Pokémon na statku w odcinku Kolekcjoner pucharów.

Slakoth pojawił się w odcinku Letnia szkoła już nas woła.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG069 Slakoth, Pokémon Obibok. Slakoth zasadniczo śpi i niewielu widziało go w ruchu.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.