Fandom

Pokémon Wiki

Slakoth

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Slakoth to Pokémon typu normalnego. Ewoluuje w Vigorotha, który przekształca się w Slakinga.

Biologia

Fizjologia

Slakoth to brązowy Pokémon z włochatą, grubą sierścią i brązowymi paskami na grzbiecie. Ma kępę futra na szczycie swojej głowy i duży, różowy nos. Jego powieki, podbrzusze i opuszki łap tylnych są też różowe w koloryzacji. Slakoth ma długie ręce z dwoma ostrymi pazurami.

Różnice płci

Brak.

Zdolności specjalne

Najbardziej charakterystyczną cechą Slakotha jest fakt, że jest bardzo powolny. Jej tętno jest wyjątkowe, ponieważ bije tylko raz na minutę i może spać do 20 + godzin dziennie.

Zachowanie

Slakoth spędzi całe swoje życie na tym samym drzewie. Jednak jest znany jako dobry pływak, podróżując daleko w czasie powodzi, aby znaleźć nowe drzewo.

Siedlisko

Slakothy często żyją w lasach.

Dieta

Codzienna dieta Slakotha zazwyczaj składa się z trzech liści. Tak jak każdy Pokémon, nie pogardzi również karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Slakoth Normana pojawił się w odcinku Miłosne zamieszanie!, a także w Równowaga sił!, gdzie walczył z Pikachu Asha i Torkoalem Asha. Okazał się silnym wojownikiem w walce z Pikachu, ale przegrał z Torkoalem.

W odcinku Ogrodowa wyżerka!, wiele Slakothów żyło w Bananowym Ogrodzie Slakothów. Snorlax jadł wszystkie banany w ogrodzie i nikt nie był w stanie zatrzymać go. Jednak jeden ze Slakothów przeistoczył się w Vigorotha i pokonał go.

Drugoplanowe role

Slakoth pierwszy raz pojawił się w retrospekcji Maxa w odcinku Twój pierwszy Pokémon.

Slakoth pojawił się w Centrum Pokémon na statku w odcinku Kolekcjoner pucharów.

Slakoth pojawił się w odcinku Letnia szkoła już nas woła.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG069 Slakoth, Pokémon Obibok. Slakoth zasadniczo śpi i niewielu widziało go w ruchu.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki