FANDOM

288MS Vigoroth
Pokémon
Nincada 290MS
#289
Generacja III
Slaking
ケッキング Kekking
289MS
Slaking

Pokémon Leniwy
Typy
Normal
Zdolności
Truant
Grupa hodowli
Lądowe
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
130.5 kg 2.0 m
Statystyki
HP
150
Atak
160
Obrona
100
Sp. Atak
95
Sp. Obrona
65
Szybkość
100
Styl Ciała Odcisk łapy
Body08 F289
Linki zewnętrzne
Smogon: Slaking
Slaking (jap. ケッキング Kekking) - Pokémon typu Normal wprowadzony w generacji III. Ewoluuje z Vigorotha na poziomie 36 i jest finalną formą Slakotha.

Biologia

Fizjologia

Slaking to duży, nieporęczny Pokémon. Większość futra jest brązowa w koloryzacji, wraz z pierścieniami wokół oczu, ale twarz, klatka piersiowa, ręce i stopy są jaśniejsze. Brwi są grube i wystające. Slaking ma biały kołnierz futra na szyi, rozciągający się w kierunku górnej części głowy, zakończony małym pęczkiem. Slaking ma również duży, różowy nos.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Choć wydaje się, że Pokémon ten nie robi nic przez większość czasu, ma ogromną siłę fizyczną, wytrzymałość i zaskakującą szybkość. Podobnie jak inne normalne stworki, może być przedmiotem nauczania sporej ilości elementarnych ataków.

Zachowanie

Slakingi są najbardziej leniwymi stworkami ze wszystkich Pokémonów. Spędzają większość czasu leżąc na trawiastych polach, a gdy czują się zagrożone, nagle wstają i uderzają z wielką mocą. Jeżeli trawa wokół nich została zjedzona, przenoszą się do nowego miejsca o większej ilości trawy.

Środowisko naturalne

Slakingi żyją w gęstych lasach, ale są bardzo trudne do znalezienia.

Dieta

Slaking zazwyczaj zjada trawę, którą ma w zasięgu ręki. Je też owoce, ale czeka, aż spadają z drzew, gdyż nie chce się wspinać i zbierać ich. Tak jak każdy Pokémon, nie pogardzi również karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Slaking Normana

Slaking zadebiutował w odcinku Miłosne zamieszanie!, gdzie należał do ojca May, Normana, Lidera Sali w Petalburgu. W następnym odcinku, Grovyle Asha pokonał go w walce, wygrywając odznakę dla Asha. Slaking pojawił się ponownie w odcinku Strategia z uśmiechem, gdzie oglądał Puchar Wallace'a w telewizji z Normanem.

Drugoplanowe role

Slaking pojawił się w otwarciu filmu Cel Deoxys.

Gigant Salking pojawił się w odcinku Slaking Kong, ale był to robot sterowany przez Zespół R.

Wpisy Pokédexu

Odcinek Wpis
AG069 Slaking, Leniwy Pokémon. Slaking śpi większość swojego życia, żywiąc się pobliskimi trawami.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.