Wikia

Pokepédia

Slaking

Komentarze0
2548stron na
tej wiki

Szablon:Pokemon Slaking to Pokémon typu normalnego. Ewoluuje z Vigorotha i jest finalną formą Slakotha.

Biologia

Fizjologia

Slaking to duży, nieporęczny Pokémon. Większość futra jest brązowa w koloryzacji, wraz z pierścieniami wokół oczu, ale twarz, klatka piersiowa, ręce i stopy są jaśniejsze. Brwi są grube i wystające. Slaking ma biały kołnierz futra na szyi, rozciągający się w kierunku górnej części głowy, zakończony małym pęczkiem. Slaking ma również duży, różowy nos.

Różnice płci

Brak.

Zdolności specjalne

Choć wydaje się, że Pokémon ten nie robi nic przez większość czasu, ma ogromną siłę fizyczną, wytrzymałość i zaskakującą szybkość. Podobnie jak inne normalne stworki, może być przedmiotem nauczania sporej ilości elementarnych ataków.

Zachowanie

Slakingi są najbardziej leniwymi stworkami ze wszystkich Pokémonów. Spędzają większość czasu leżąc na trawiastych polach, a gdy czują się zagrożone, nagle wstają i uderzają z wielką mocą. Jeżeli trawa wokół nich została zjedzona, przenoszą się do nowego miejsca o większej ilości trawy.

Siedlisko

Slakingi żyją w gęstych lasach, ale są bardzo trudne do znalezienia.

Dieta

Slaking zazwyczaj zjada trawę, którą ma w zasięgu ręki. Je też owoce, ale czeka, aż spadają z drzew, gdyż nie chce się wspinać i zbierać ich. Tak jak każdy Pokémon, nie pogardzi również karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Slaking Normana

Slaking zadebiutował w odcinku Miłosne zamieszanie!, gdzie należał do ojca May, Normana, Lidera Sali w Petalburgu. W następnym odcinku, Grovyle Asha pokonał go w walce, wygrywając odznakę dla Asha. Slaking pojawił się ponownie w odcinku Strategia z uśmiechem, gdzie oglądał Puchar Wallace'a w telewizji z Normanem.

Drugoplanowe role

Slaking pojawił się w otwarciu filmu Cel Deoxys.

Gigant Salking pojawił się w odcinku Slaking Kong, ale był to robot sterowany przez Zespół R.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG069 Slaking, Leniwy Pokémon. Slaking śpi większość swojego życia, żywiąc się pobliskimi trawami.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki