Fandom

Pokémon Wiki

Skitty May

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Skitty May
ハルカのエネコ Haruka's Eneco
270px
Informacje
Płeć Samica
Zdolność Nieznana
Trenerzy May
Miejsce złapania Trasa 111
Obecna lokalizacja Z May
Historia
Debiut Czuję Skitty!
Złapany w Czuję Skitty!
300MS.png
Nigdy nie ewoluował.

Skitty May była trzecim Pokémonem złapanym przez May podczas jej podróży po Hoenn. Została ona złapana na Trasie 111.

Historia

Skitty zadebiutowała w odcinku Czuję Skitty!. Torchic zszedł podczas treningu i spotkał chorą Skitty, która nie jadła i nie walczyła. Brock zaproponował pójść z nią do Centrum Aromaterapii Pokémon, gdzie okazało się, że Skitty wędrowała na pustyni tak długo, że straciła węch. Skitty wyzdrowiała po spryskaniu przez lekarstwo. Zespół R następnie porwał Skitty, ponieważ Jessie chciała ją mieć dla siebie. Jednak Meowth zakochał się w Skitty i starał się pomóc jej uciec, bo nie chciał, by taki ładny Pokémon cierpiał przez wiele nieszczęść, które zawsze przytrafiają się trio. W końcu May i Jessie stoczyły bitwę, która miała zdecydować kto dostanie Skitty; May wygrała.

W następnym odcinku May miała z nią problemy. Max powiedział, że Skitty to kłopotliwe Pokémony i wymagają zdyscyplinowanego trenera. Później pomogła pokonać Zespół R.

Kiedy May i jej przyjaciele wrócili do Mauville, Skitty walczyła z Ampharosem Watta. Skitty, używając Asysty, trafiła na Szybki Atak Torchica i uniknęła Elektrycznego Szoku. Zakończyła walkę Dwuklaskiem.

Plik:May and Skitty.png

W odcinku Ugryź się w język, Delcatty!, Skitty straciła głos. Jednak dr Abby udało się rozwiązać ten problem. Skitty i Delcatty pani doktor zostały później skradzione przez Zespół R, ale uwolniły się. Dr Abby pomogła Skitty nauczyć się Zamieci. Dzięki temu ruchowi pokonała złoczyńców.

Skitty była używana w mieście Verdenturf na pokazach. Pokonała Wartortle's Stefano i przeszła dalej, docierając w końcu do finału, gdzie zmierzyła się z Dusclopsem Timmy'ego. Dusclops miał przewagę, ale w końcu pokonała go i zdobyła dla May wstążkę.

W odcinku Popis Drew, Skitty i Combusken walczyli z Roselią i Flygonem Drew. Zaczęła dobrze używając Asysty. Jednak Combusken przegrał walkę z Flygonem, a cała bitwa zaczęła zależeć od niej. Mimo determinacji, nie była w stanie przezwyciężyć pracy zespołowej Flygona i Roselii.

Po Konferencji Ever Grande, May zostawiła Skitty w domu. Wróciła do niej w odcinku Niezapomniana lekcja.

Skitty powróciła do zespołu May ponownie w odcinku Rywalizacja przyjaciół na Puchar Wallace'a, gdzie pokonała Exeggutora przy użyciu Zamieci.

Plik:May Skitty Grand Festival.png

Osobowość i cechy

Skitty to bardzo zabawny i psotny Pokémon, jednak jest bardzo słaba w porozumieniu z innymi. Podczas gdy pokazała poprawę w Wielkim Festiwalu w walce z Drew, ona i Combusken nie mogli opowiadać o pracy zespołowej.

Skitty ma bardzo ładną i uroczą osobowość, jest zawsze pogodna. Uwielbia bawić się sznurkami i własnym ogonem.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Używane przez Asystę

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki