Wikia

Pokepédia

Skitty May

Dyskusja0
2555stron na
tej wiki
Skitty May
May Skitty
ハルカのエネコ Haruka's Eneco
Informacje
Debiut Czuję Skitty!
Miejsce złapania Trasa 111
Płeć Samica
Zdolność Nieznana
Aktualna lokalizacja W rotacji
300 mini
Ten Pokémon nie ewoluował.

Skitty May była trzecim Pokémonem złapanym przez May podczas jej podróży po Hoenn. Została ona złapana na Trasie 111.

Historia

Skitty zadebiutowała w odcinku Czuję Skitty!. Torchic zszedł podczas treningu i spotkał chorą Skitty, która nie jadła i nie walczyła. Brock zaproponował pójść z nią do Centrum Aromaterapii Pokémon, gdzie okazało się, że Skitty wędrowała na pustyni tak długo, że straciła węch. Skitty wyzdrowiała po spryskaniu przez lekarstwo. Zespół R następnie porwał Skitty, ponieważ Jessie chciała ją mieć dla siebie. Jednak Meowth zakochał się w Skitty i starał się pomóc jej uciec, bo nie chciał, by taki ładny Pokémon cierpiał przez wiele nieszczęść, które zawsze przytrafiają się trio. W końcu May i Jessie stoczyły bitwę, która miała zdecydować kto dostanie Skitty; May wygrała.

W następnym odcinku May miała z nią problemy. Max powiedział, że Skitty to kłopotliwe Pokémony i wymagają zdyscyplinowanego trenera. Później pomogła pokonać Zespół R.

Kiedy May i jej przyjaciele wrócili do Mauville, Skitty walczyła z Ampharosem Watta. Skitty, używając Asysty, trafiła na Szybki Atak Torchica i uniknęła Elektrycznego Szoku. Zakończyła walkę Dwuklaskiem.

May and Skitty

May i Skitty

W odcinku Ugryź się w język, Delcatty!, Skitty straciła głos. Jednak dr Abby udało się rozwiązać ten problem. Skitty i Delcatty pani doktor zostały później skradzione przez Zespół R, ale uwolniły się. Dr Abby pomogła Skitty nauczyć się Zamieci. Dzięki temu ruchowi pokonała złoczyńców.

Skitty była używana w mieście Verdenturf na pokazach. Pokonała Wartortle's Stefano i przeszła dalej, docierając w końcu do finału, gdzie zmierzyła się z Dusclopsem Timmy'ego. Dusclops miał przewagę, ale w końcu pokonała go i zdobyła dla May wstążkę.

W odcinku Popis Drew, Skitty i Combusken walczyli z Roselią i Flygonem Drew. Zaczęła dobrze używając Asysty. Jednak Combusken przegrał walkę z Flygonem, a cała bitwa zaczęła zależeć od niej. Mimo determinacji, nie była w stanie przezwyciężyć pracy zespołowej Flygona i Roselii.

Po Konferencji Ever Grande, May zostawiła Skitty w domu. Wróciła do niej w odcinku Niezapomniana lekcja.

Skitty powróciła do zespołu May ponownie w odcinku Rywalizacja przyjaciół na Puchar Wallace'a, gdzie pokonała Exeggutora przy użyciu Zamieci.

May Skitty Grand Festival

Skitty May na Wielkim Festiwalu

Osobowość i cechy

Skitty to bardzo zabawny i psotny Pokémon, jednak jest bardzo słaba w porozumieniu z innymi. Podczas gdy pokazała poprawę w Wielkim Festiwalu w walce z Drew, ona i Combusken nie mogli opowiadać o pracy zespołowej.

Skitty ma bardzo ładną i uroczą osobowość, jest zawsze pogodna. Uwielbia bawić się sznurkami i własnym ogonem.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Używane przez Asystę

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki