Wikia

Pokepédia

Skitty

Dyskusja0
2518stron na
tej wiki

Szablon:Pokemon Skitty to Pokémon typu normalnego. Ewoluuje w Delcatty przy kontakcie z Księżycowym Kamieniem.

Biologia

Fizjologia

Skitty to różowy kotopodobny Pokémon posiadający krótkie nogi, dużą głowę i smukły ogon z potężnym różem, zakończona trzema żółtymi pinezkopodobnymi kolcami. Na twarzy Skitty jest koślawy, kremowy półksiężyc. Skitty ma zamknięte oczy i uszy o purpurowych wnętrzach. Ze względu na te cechy, Skitty jest uważany za wysoce słodkiego Pokémona.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Skitty, wraz z Glameowem, Purrloinem i ich ewolucjami, jest w stanie władać atakiem znanym jako Asysta, który pozwala Skitty użyć losowego ataku znanego przez innego Pokémona w drużynie swojego trenera. W przeciwieństwie do innych kocich Pokémonów, takich jak Meowth lub Glameow, Skitty nie podrapie i nie ugryzie, zamiast tego uderzy ogonem.

Zachowanie

Skitty jest zafascynowanym stworkiem i będzie ścigać wszystko, co porusza się. Skitty nawet goni własny ogon. Mówi się, że trudno zdobyć jego zaufanie.

Środowisko naturalne

Skitty można znaleźć mieszkających w otworach drzew w lasach.

Odżywianie

Tak jak każdy Pokémon, Skitty nie pogardzi również karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Skitty May

Skitty zadebiutował w anime w odcinku Czuję Skitty!, gdzie został złapany przez May.

Inne

Skitty pojawiła się w odcinku Duży Meowth, małe marzenia, gdzie Meowth zakochał się w niej.

W odcinku Ugryź się w język, Delcatty!, May spotyka zwyciężczyni Wielkiego Festiwalu o imieniu dr Abby, której Skitty pokazano w retrospekcjach.

Drugoplanowe role

Pierwszy występ Skitty nastąpił w filmie Jirachi: Spełnione marzenia.

Skitty pojawił się w odcinku Kolekcjoner pucharów.

Wężowa Królowa Lucy posiada Skitty, który pojawił się w odcinku Wężowa Królowa.

Skitty pojawił się także w odcinku Podróż w nieznane.

Skitty pojawił się w fantazji Meowtha w odcinku W zupie siła.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG047 Skitty, Pokémon Kociak. Skitty potrafi się całkowicie wciągnąć w ściganie wszystkich ruchomych obiektów w zasięgu wzroku.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Więcej od Wikii

Losowa wiki