Fandom

Pokémon Wiki

Sierra

3143strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:Sierra.png

Sierra (jap. ステラ Stella) to powtarzająca się postać w anime Pokémon, która pojawiła się w odcinkach A Restoration Confrontation! Part 1 i A Restoration Confrontation! Part 2. Jest także przyjaciółką z dzieciństwa Ferrisa.

Sierra pojawia się po raz pierwszy w odcinku A Restoration Confrontation! Part 1 na Skręconej Górze. Jest archeologiem i razem z Ferrisem znalazła skamielinę Titrougi.

Plik:Sierra young.png

Kiedy Ferris powiedział, że znają się od dzieciństwa, nagle pojawił się Zespół R i porwał skamielinę. Ash i Ferris śledzili przestępczy zespół, który ożywił skamielinę na pokładzie helikoptera. Tymczasem Sierra przebywała w laboratorium.

Pojawiła się ponownie w A Restoration Confrontation! Part 2, gdzie, wraz z Cilanem i Iris, odnalazła Ferrisa i Asha, którzy zostali zaatakowani przez grupę Whirlipede'ów. Kiedy Crustle Cilana rozprawił się z atakującymi Pokémonami, Sierra i inni karmili Tirtougę. Gdy ponownie pojawił się Zespół R, dziewczyna pomogła w powstrzymaniu złoczyńców. Na końcu odcinka pożegnała Asha i jego przyjaciół wraz z Ferrisem.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki