FANDOM

284MS Masquerain
Pokémon
Breloom 286MS
#285
Generacja III
Shroomish
キノココ Kinococo
285MS
Shroomish

Pokémon Grzyb
Typy
Trawa
Zdolności
Effect Spore lub Poison Heal Quick Feet
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
UroczeRośliny
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
4,5 kg 0,4 m
Statystyki
HP
60
Atak
40
Obrona
60
Sp. Atak
40
Sp. Obrona
60
Szybkość
35
Styl Ciała Odcisk łapy
Body07 Plik:F285.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Shroomish
Shroomish {jap. キノココ Kinococo) - Pokémon typu Trawa wprowadzony w generacji III. Ewoluuje w Breloom na poziomie 23.

Biologia

Fizjologia

Shroomish to mały Pokémon w kolorach zielonym i brzoskwiniowy, wyraźnie bazowany na grzybie. Posiada brzoskwiniową górną część ciała z plamami zieleni i ma mały otwór na górze. Ta część kończy się falbaną, pod którą ma zielony spód, który jest okrągły i ma małe, okrągłe stopy.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Shroomish potrafi tworzyć wewnątrz swojego ciała trujące proszki, które może uwolnić, gdy jest w niebiezpieczeństwie. Niektóre Shroomishe potrafią uleczyć się, gdy są zatrute.

Zachowanie

Mówi się, że Shroomishe to łagodne stworzenia chowające się pod opadłymi liściami. Jeśli Shroomish wyczuje niebezpieczeństwo, rozprasza trujące zarodniki.

Środowisko naturalne

Preferuje wilgotną glebę dużych lasów.

Dieta

Shroomish je naturalnie zbutwiałe rośliny, liście i inne komposty znalezione na dnie lasu. Tak jak każdy Pokémon, nie pogardzi również karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Shroomish pojawił się w odcinku Oswoić Shroomisha. Ash i jego przyjaciele uratowali grupę tych Pokémonów przed koniecznością opuszczonenia rezydencji, która miała zostać zniszczona.

Kilka Shroomishów rozgniewanych przez Zespół R przekształciło się w Breloomy w odcinku Potyczka ze Shroomishami!.

Drugoplanowe role

Shroomishe pojawiły się w wielu epizodycznych rolach.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG009 Shroomish, Grzybowy Pokémon. Shroomish jest łagodnym Pokémonem żyjącym w wilgotnej ściółce leśnej.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.