Fandom

Pokémon Wiki

Shroomish

3207stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Pokémon Shroomish to Pokémon typu trawiastego. Ewoluuje w Brelooma.

Biologia

Fizjologia

Shroomish to mały Pokémon w kolorach zielonym i brzoskwiniowy, wyraźnie bazowany na grzybie. Posiada brzoskwiniową górną część ciała z plamami zieleni i ma mały otwór na górze. Ta część kończy się falbaną, pod którą ma zielony spód, który jest okrągły i ma małe, okrągłe stopy.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Shroomish potrafi tworzyć wewnątrz swojego ciała trujące proszki, które może uwolnić, gdy jest w niebiezpieczeństwie. Niektóre Shroomishe potrafią uleczyć się, gdy są zatrute.

Zachowanie

Mówi się, że Shroomishe to łagodne stworzenia chowające się pod opadłymi liściami. Jeśli Shroomish wyczuje niebezpieczeństwo, rozprasza trujące zarodniki.

Siedlisko

Preferuje wilgotną glebę dużych lasów.

Dieta

Shroomish je naturalnie zbutwiałe rośliny, liście i inne komposty znalezione na dnie lasu. Tak jak każdy Pokémon, nie pogardzi również karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Shroomish pojawił się w odcinku Oswoić Shroomisha. Ash i jego przyjaciele uratowali grupę tych Pokémonów przed koniecznością opuszczonenia rezydencji, która miała zostać zniszczona.

Kilka Shroomishów rozgniewanych przez Zespół R przekształciło się w Breloomy w odcinku Potyczka ze Shroomishami!.

Drugoplanowe role

Shroomishe pojawiły się w wielu epizodycznych rolach.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG009 Shroomish, Grzybowy Pokémon. Shroomish jest łagodnym Pokémonem żyjącym w wilgotnej ściółce leśnej.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki