FANDOM

Plik:File-Sho.png
Sho pojawił się w odcinku Pikachu i Goliat.

Sho pierwszy raz pojawił się jako pewny siebie, arogancki chłopak. Jego Pichu natrafił na Pikachu Asha i wezwał do siebie Trenera. Sho zakładał, że to dziki Pikachu i próbował go złapać, lecz Ash wyjaśnił, że jest jego. Sho zaoferował Mareepa, Magnetona i Magnemite'a na wymianę za Pikachu w celu uzupełnienia swojej kolekcji ewolucji. Oczywiście, Ash odmówił oferty. Sho następnie zaczął oskarżać Asha, że jest słabym trenerem i nie jest w stanie obsłużyć moc Pikachu.

Potem wyzwał Asha do walki z Raichu. Ash z kolei używał Pikachu. Raichu Sho zna wiele ruchów Pikachu, takich jak Stalowy Ogon, a nawet Elektro Akcja. Ponieważ jednak jest w pełni rozwinęły, umie używać Hiper Promienia. Jedna ze strategii walki Sho wygląda następująco: Raichu zatrzymuje przeciwników ogonem, a następnie atakuje Hiper Promieniem, co okazuje się być brutalną i bezlitosną metodą. Użył tej techniki na Pikachu Asha, który był ranny tak bardzo, że musiał on zostać wysłany do Centrum Pokémon w stanie krytycznym.

Później, Ash wyzwał go na rewanż i tym razem Pikachu udało się pokonać Raichu. Sho zrozumiał, że mylił się co do umiejętności walki Asha i Pikachu i zaakceptował porażkę.

Pokémony

Plik:Sho's Raichu.png Raichu

Raichu jest głównym Pokémonem Sho. Jest niezwykle potężnym wojownikiem, a także ma arogancki stosunek jak Sho. Sho używał go przeciwko Pikachu, gdy Ash odmówił wymiany. Mimo że Pikachu był potężny, Raichu znał wiele ataków Pikachu z dodatkiem dodatkowych sił, które pochodziły z wyższej formy ewolucji. Korzystając z ogona, był w stanie przytrzymać Pikachu przy skale i brutalnie pokonać Pikachu z bliskiej odległości Hiper Promieniem.

Klęska spowodowana, że zarówno Ash jak i Pikachu przemyśleli swoją wcześniejszą decyzję, aby nie zmieniać Pikachu w Raichu, co przyniosłoby więcej ataków i zdolności. Po namyśle w końcu zdecydowali, że podjęli właściwą decyzję. Potem Pikachu został wysłany przeciwko Raichu ponownie, po tym jak Pikachu wyzdrowiał. Dowiedziawszy się nowych sposobów przemieszczania się, Pikachu był w stanie zmylić Raichu i po ciężkiej walce ostatecznie pokonał go, zdobywając szacunek Sho i Raichu.

Raichu zna takie ruchy jak: Grzmot, Stalowy Ogon, Elektro Akcja i Hiper Promień.

Debiut Pikachu i Goliat
Plik:Sho's Pichu.png Pichu

Pichu, jak Raichu, również wyświetla arogancką postawę. Sho odmówił jego ewolucję w Pikachu, gdyż zdenerwowałoby to jego dążenie do własnej rodziny ewolucji Raichu. Pichu nie był stosowany w bitwie z Ashem.

Pichu zna Piorun.

Debiut Pikachu i Goliat
Mareep
Sho chciał zaoferować Mareepa do wymiany za Pikachu Asha do uzupełnienia kolekcji, ale Ash odrzucił ofertę, ponieważ nie chciał zrezygnować z najlepszego przyjaciela.
Debiut Pikachu i Goliat
Magnemite
Sho chciał zaoferować Magnemite'a do wymiany za Pikachu Asha do uzupełnienia kolekcji, ale Ash odrzucił ofertę, ponieważ nie chciał zrezygnować z najlepszego przyjaciela.
Debiut Pikachu i Goliat
Magneton
Sho chciał zaoferować Magnetona do wymiany za Pikachu Asha do uzupełnienia kolekcji, ale Ash odrzucił ofertę, ponieważ nie chciał zrezygnować z najlepszego przyjaciela.
Debiut Pikachu i Goliat

Więcej z Fandomu

Losowa wiki