Fandom

Pokémon Wiki

Shingo

3194strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Shingo.png

Shingo

Shingo (Japoński: シンゴ Shingo) jest postacią epizodyczną która się pojawia w Wciągająca Walka!.

Był studentem wielkiego trenera Pokémon który kiedyś dorównywał Elitarnej Czwórce, Muramasa. Shingo utrzymuje bazę danych na laptopie o wszystkich innych Trenerach Pokémon, którzy zarejestrowali się w Lidze Pokémon.

Shingo widział większość walk jako stratę czasu, zakładając, że mógł przewidzieć wynik każdej bitwy, analizując dane w swojej bazie danych. Zespół R próbował to ukraść, ale jego Scizor szybko pokonał wszystkie ich pięć Pokémonów, skłaniając Asha, by przekonać go jeszcze raz do walki, wskazując, że dane nie mogły przewidzieć jak walka może wpłynąć na Trenera.

Pokémon

Oto lista znanych Pokémonów Shingo w anime:

Blade
Blade
Blade (Japoński: ブレード Blade) jest Scizorem Shingo. Pierwszy raz się pojawił, kiedy Zespół R chciał skraść laptop, użył Blade'a by go odzyskać i wysłać Zespół Rocket w przestworza. Przyjął wyzwanie Heracrossa Asha i udowodnił, że jest potężnym przeciwnikiem, zabierając niemal połowę Punktów Obrażeń Heracrossa jednym Szybkim Atakiem, jak to było na laptopie Shingo. Ale Heracross zdołał przezwyciężyć Blade'a i wygrać bitwę.

Znane ruchy Blade'a to Szybki Atak, Metalowy Szpon, Zwiność, i Fałszywe Cięcie

Debiut Wciągająca walka!
.

Aktorzy

Szablon:Vatable

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki