FANDOM

Sherman to postać z regionu Kalos, pojawiająca się w odcinku Czesanie Furfrou!.

Historia

Sherman jest sławnym fryzjerem Pokémonów i strzyże Furfrou w swoim salonie. Jest znany ze swojej pracy i pełni rolę nauczyciela Jessici w sztuce czesania Pokémonów.

Sherman po raz pierwszy pojawił się w książce podróżniczej Sereny, gdy przeczytała w niej o jego salonie fryzjerskim. Gdy Jessica zaprowadziła grupę do jego salonu, Sherman w tym czasie strzygł Furfrou na trym diamentowy. Bonnie i Serena natychmiast chciały go poznać. Sherman kazał Jessice opowiedzieć grupie o zawodzie fryzjera, aby sam mógł dokończyć swoją pracę. Gdy Jessica uczyła ich podstaw fryzjerstwa, Sherman już kończył przycinanie dwóch Furfrou na trymy Kabuki i La Reine. Po zademonstrowaniu ich bohaterom mężczyzna zaproponował, aby Jessica zabrała Asha i jego przyjaciół na wycieczkę po mieście.

Później był świadkiem zawarcia głębszej więzi miedzy Jessicą a jej Furfrou.

Pokémony

Przy sobie

Furfrou
EP812 Diamond Furfrou
Ten Furfrou pojawił się, gdy Ash i jego przyjaciele po raz pierwszy przybyli do salonu fryzjerskiego Shermana. Został wystylizowany na trym diamentowy.
Debiut Czesanie Furfrou!
Furfrou (×2)
EP812 La Reine Furfrou
Te dwa Furfrou, będące pod opieką Shermana, zostały pokazane Ashowi i jego przyjaciołom. Zostały wystylizowane na trymy Kabuki i La Reine.
Debiut Czesanie Furfrou!

Aktorzy głosowi

Japonia: 浜田賢二 Kenji Hamada
Stany Zjednoczone: Jamie McGonnigal
Polska: Krzysztof Cybiński