Fandom

Pokémon Wiki

Sherman

3190stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Sherman.png

Sherman

Sherman (Jap.: バリー Barry) jest postacią dnia, która pojawiła się w Czesanie Fufrou!. Jest sławnym Stylistą Pokémon i strzyże Furfrou w swoim salonie. Jest znany ze swojej pracy i działa jako nauczyciel Jessici w sztuce czesania Pokemona.

Sherman po raz pierwszy pojawia się w książce podróżniczej Sereny, gdy przeczytała o jego salonie fryzjerskim. Gdy Jessica zaprowadziła tam grupę, Sherman strzygł Furfrou na trym diamentowy. Bonnie i Serena zarówno poznały go, jak tam dotarły. Sherman kazał Jessice opowiedzieć grupie o zawodzie, by ten dokończyć pracę. Gdy Jessica uczyła ich, Sherman już kończył przycinanie dwóch Furfrou na trym Kabuki i La Reine. Gdy zademonstrował je im, Sherman zalecał Jessice wziąć Asha i jego przyjaciół na wycieczkę po mieście.

Później był świadkiem zawarcia głębszej więzi miedzy Jessicą, a jej Furfrou.

Pokémony

Furfrou
Diamond Furfrou anime.png Ten Furfrou pojawił się, gdy Ash i jego przyjaciele pierwszy weszli do sklepu Shermana. Ma trym diamentowy.

Ataki Furfrou nie są znane.

Debiut: Czesanie Fufrou!
Furfrou (x2)
La Reine Furfrou anime.png Te dwa Furfrou, będące pod opieką Shermana, ukazały się Ashowi i jego przyjaciołom. Mają trym Kabuki i La Reine. Niewiele o nich wiadomo.

Ataki tych Furfrou nie są znane.

Debiut: Czesanie Fufrou!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki