Fandom

Pokémon Wiki

Sheena

3273strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sheena

シーナSheena

250pxSheena
Płeć Kobieta
Miasto Michina
Region Sinnoh
Debiut Arceus i Klejnot Życia

Sheena to postać, która pojawia się w filmie Arceus i Klejnot Życia. Ona, wraz z Kevinem, jest strażnikiem ruin Michiny. Podobnie jak jej przodek Damos, Sheena ma możliwość zapoznać się z sercami Pokémonów. Korzysta z tej możliwości, by uratatować Pikachu i Piplupa z wiru wody pośrednio stworzonego przez Arceusa.

Sheena i Kevin są bardzo zainteresowani mitologią ich miasta i podróżują, by je badać. Byli obecni w pobliżu płaskowyżu Alamos, gdzie Palkia wrócił do swojego wymiaru na koniec filmu The Rise of Darkrai, później również na lodowcu w Gracidei, aby zobaczyć statek Zero po awarii podczas filmu Giratina i Strażnik Nieba.

Wyjaśnia Ashowi i jego przyjaciołom o wymiarze Dialgi i Palkii, Odwróconym Świecie i wymiarze Arceusa. Wyjaśnia również, że Arceus uratował świat przed meteorami i że dał Damosowi Klejnot Życia. Powiedziała im, że jej przodek, Damos, zdradził Arceusa przez niezwracanie klejnotu. Tak więc próbowała zwrócić go z powrotem Arceusowi, kiedy obudził się z długiego snu. Jednak próba nie powiodła się, ponieważ Klejnot Życia najwyraźniej był fałszywy. Dialga następnie wysłał ją, Asha i innych do przeszłości, aby ją naprawić.

Po tym jak byli świadkami zdrady Damosa, modliła się do Dialgi, by wysłać ją dalej w przeszłość. Wkrótce spotkała się z Marcusem, który zaprosił Sheenę, aby powiedziała mu o wszystkich przyszłych wydarzeniach. Kobieta wyjaśniła wszystko co będzie i jak Damos i Marcus zostaną zabici przez Arceusa. Zmusza to Marcusa do wymyślenia innego planu i prosi Sheenę, by zwróciła klejnot Arceusowi. Kiedy Sheena próbuje zwrócić Klejnot Życia po powrocie Arceusa, dowiaduje się, że Marcus miał już klejnot, a teraz próbuje zniszczyć Arceusa "srebrną wodą". Damos ratuje Sheenę i oboje łączą serca z innymi i uznają siebie nawzajem. Następnie kontaktują się z wszystkimi atakującymi Arceusa i zmuszają ich do zaprzestania ataków. Sheena, Ash i inni następnie wracają do przyszłości.

Pokémony

Zaprzyjaźnione

Dialga anime movie 12.png

Dialga

Plik:Palkia anime movie 12.png

Palkia

Plik:Giratina anime movie 12.png

Giratina

Plik:Arceus movie 12iii.png

Arceus

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki