FANDOM

Shaymin

シェイミShaymin

250pxPodniebna Forma Shaymina
Debiut Giratina i Stranik Nieba
Płeć Brak
Aktualna lokalizacja Gracidea
Plik:File492ODS.png
Ten Pokémon nie ewoluował.

Shaymin jest główną postacią z filmu Giratina i Strażnik Nieba.

Historia

Plik:File-Shaymin Land Forme.png
W filmie, Shaymin znany jest jako Pokémon Wdzięczność. Jest w stanie komunikować się z innymi osobami za pośrednictwem telepatii. Po tym jak Shaymin został przypadkowo wciągnięty do Odwróconego Świata przez Giratinę i złapany w środku bitwy pomiędzy Dialgą a Giratiną, użył Nasiennej Racy do stworzenia portalu wymiaru. To dziwne doświadczenie spowodowało, że Shaymin stał się przerażony na niemal wszystko.

W przeciwieństwie do ładnego wyglądu, Shaymin rzeczywiście miał niewiarygodnie duże ego. Dawn lubi Shaymina pomimo to. Shaymin cieszył się w posiadaniu Dawn, a także z jazdy na głowie Asha.

Zero chciał złapać Shaymina, ponieważ był jedynym, który mógł otworzyć portal, by schwytać Giratinę. Ale po spotkaniu z Gracideami i przekształceniu się w Podniebną Formę, był w stanie zatrzymać Zero w realizacji celu.

Plik:File-Shaymin Ash's head.png
Shaymin zmienia osobowość w zależności od formy, w której trwa. W Formie Lądowej jest bardzo strachliwy, raczej nieśmiały i pompatyczny, a w Podniebnej - odważny i przyjazny. Shaymin przekształca się w w Podniebną Formę, kiedy wchodzi w kontakt z pyłkiem Gracidei. Powraca w Formę Lądową w nocy lub gdy jest narażony na lodzie.

Po spotkaniu z Gracideami przyznał, że nigdy tak naprawdę nie lubił Asha. Był wdzięczny wszystkim za wszystko, co uczynili dla niego i płaczliwie pożegnał ich, kiedy dołączył do pozostałych grup Shayminów i odleciał.

Shaymin pojawił się na krótko w filmie Arceus i Klejnot Życia.

Ruchy

Shaymin używa Aromaterapii Ruch Pierwsze pojawienie
Plik:Shaymin Aromatherapy.png
Nasienna Raca Giratina i Strażnik Nieba
Kula Energii Giratina i Strażnik Nieba
Aromaterapia Giratina i Strażnik Nieba
Zastępca Giratina i Strażnik Nieba

Więcej z Fandomu

Losowa wiki