FANDOM

491MS Darkrai
Pokémon
Arceus 493MS
#492
Generacja IV
Shaymin
シェイミ

Shaymin

492MS
Shaymin-Sky
Forma Powietrzna
Shaymin

Pokémon Wdzięczność
Typy
Trawa
Forma Lądu
TrawaLot
Forma Powietrzna
Zdolności
Natural Cure

Forma Lądu

Serene Grace

Forma Powietrzna

Grupa hodowli
Nieklasyfikowane
Statystyka płci

Żaden z nich nie posiada płci.

Waga Wzrost
3.6 kg 0.8 m
Statystyki
HP
100
Atak
100
Obrona
100
Sp. Atak
100
Sp. Obrona
100
Szybkość
100
Styl Ciała Odcisk łapy
Body08 F492
Linki zewnętrzne
Smogon: Shaymin
Shayminmityczny Pokémon typu Trawa (forma lądowa) oraz Trawa i Lot (forma powietrzna) wprowadzony w generacji IV.

Biologia

Wygląd

Shaymin jest małym, jeżo-podobnym stworzeniem. Jego ciało jest czysto białe. Jego plecy są pokryte zielonym futrem i różowymi kwiatami z dwoma przypominającymi kwiaty Gracidea liśćmi po każdej stronie jego głowy, kilka Gracideo-podobnych kwiatów pojawia się też na plecach, kiedy czuje się komfortowo, ale wyczuwając zbliżające się niebezpieczeństwo szybko chowa je z powrotem. Jego nóżki są krótkie, a jego spód jest pulchny.

Podniebna Forma Shaymin ma kynoidalny wygląd, podobna jest też do małego renifera. Ma małe, smukłe ciało. Jego futro na plecach przesunęło się na kształt irokeza; posiada czerwony płatek kwiatu po prawej stronie szyi, wyglądając jak szalik czy peleryna, białe uszy są podobne do skrzydeł czy rogów. Ma niewielką kryzę z przodu szyi i krępy ogon.

Charakterystyka

Shaymin jest najmniejszym legendarnym Pokémonem do tej pory. Według Pokédexu, waży 0'08", co czyni go również jednym z najmniejszych znanych Pokémonów, obok takich Pokémonów jak Diglett, Natu, Azurill, Budew, Burmy, i Chingling. Jak ujawniono w Japońskim Magazynie CoroCoro, Shaymin ma dwie formy. Pierwsza (Lądowa Forma) jest oryginalną formą widzianą w Pokémon Diamond i Pearl. Druga jest Podniebną Formą, która zadebiutowała w Giratina i Strażnik Nieba. Shaymin może zmienić się w Podniebną Formę i z powrotem, jeśli dotknie Gracidea. Shaymin nie może być w tej formie w nocy albo jeśli jest w kontakcie z lodem.

Specjalne zdolności

Shaymin ma zdolność do nagłego oczyszczania wszystkich zanieczyszczonych rzeczy i obszarów w powietrzu i przemienia to w bujne pole kwiatów. Wchłaniają zanieczyszczone powietrze, oczyszcza je wewnątrz ciał, rozbijają na światło i wodę, i uwalniają oczyszczoną substancję w postaci potężnego eksplozywnego wybuchu. Ta zdolność jest znana jako Nasienna Raca, ich popisowy ruch. Moc jest różna w zależności od rodzaju zanieczyszczonego powietrza, które wchłania. Shaymin ma też zdolność do komunikowania się telepatycznie i wyczuwa wdzięczność u innych, stąd jego klasyfikacja "Pokémon Wdzięczność".

Pokémony z możliwością zmiany form
Legendarne Pokémony
MLPMLP11111 (dyskusja) 19:08, kwi 9, 2018 (UTC)