Fandom

Pokémon Wiki

Shauna (Hoenn)

3273strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:Shauna.png
Shauna to postać z anime.

Shauna pojawiła się w odcinkach Spotkanie z Meditite! i Niezwykły gejzer.

Shauna po raz pierwszy pojawiła się, kiedy wyzwała Asha Ketchuma do bitwy, gdy usłyszała, że przegrał z Brawlym, jej mentorem. Walczyła Meditite przeciwko Pikachu Asha i przegrała. Powiedziała Ashowi i jego przyjaciołom, że była uczniem i dziewczyną Brawly'ego, co później okazało się nieprawdą po tym, jak May spytała się Brawly'ego czy to prawda, a on zaprzeczył. W końcu wybaczył Shaunie kłamstwo.

Shauna była sędzią w rewanżu Asha przeciwko Brawly'emu w odcinku Niezwykły gejzer.

Pokémony

Meditite
Shauna Meditite.pngDebiut: Spotkanie z Meditite! Meditite jest jedynym znanym Pokémonem Shauny. Po raz pierwszy pojawił się w walce z Ashem i jego Pikachu. Zaczął walkę Centro Ciosem, którego Pikachu unikął. Kiedy Pikachu atakował, Meditite używał Wykrywania, gdy nagle Brawly pojawił się i Meditite został przywołany. Później Shauna chciała zakończyć mecz z Ashem. Bitwa szybko została kontrolowana przez Shaunę, ale kiedy Ash powiedział Pikachu, by wyobraził sobie, że Meditite jest falą, Pikachu udało się uniknąć ataku przeciwnika, następnie używając Pioruna i pokonując Meditite'a.
Ataki
Medytacja, Salto Cios, Wykrywanie i Centro Cios

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki