Fandom

Pokémon Wiki

Shamus

3273strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:Shamus.png
Shamus (jap. スワマ Suwama) to postać z odcinka Evolution by Fire!.

Historia

Shamus to były trener Tepiga Asha. Shamus po raz pierwszy zaobserwowany został w retrospekcji opowiedzianej przez Dona George'a w odcinku Klub Bitew Pokémonów i wybór Tepiga! - jest trenerem, który opuścił Tepiga po tym jak przegrał bitwę z Deerlingiem. Shamus był nim rozczarowany i, przywiązawszy go do słupa, odszedł.

Pojawił się osobiście po raz pierwszy w odcinku Evolution by Fire!. Widząc Tepiga z Ashem, Shamus powiedział Ashowi, że porzucił go z powodu jego bezużyteczności, denerwując trenera z Alabastii. Aby udowodnić, że ma rację, Shamus wyzwał Asha do podwójnej walki. Ash postanowił wykorzystać Tepiga i Snivy, a Shamus używał Emboara i Heatmora. Chociaż Snivy została pokonana, Tepigowi udało się wstać i ewoluować w Pignite'a. Korzystając ze swojego nowego ataku, Przysięgi Ognia, a także z potężnego Nitro Ładunku, Pignite był w stanie pokonać przeciwników. Będąc pod wrażeniem nowej władzy Pignite'a, Shamus poprosił go do powrotu do niego, ale Pignite zaatakował go Miotaczem Płomieni.

Pokémony

Przy sobie

Emboar
200px

Emboar najpierw pojawia się, gdy razem z Heatmorem pokonują Watchoga i Mienshao jakiegoś trenera. Później był użyty w podwójnej bitwie przeciwko Tepigowi i Snivy Asha. Początkowo, gdy Tepig nie chciał walczyć, z łatwością pokonali Snivy, lecz po ewolucji Tepiga w Pignite'a i nauce Przysięgi Ognia, zostają pokonani.

Heatmor
200px

Heatmor najpierw pojawia się, gdy razem z Emboarem pokonują Watchoga i Mienshao jakiegoś trenera. Później był użyty w podwójnej bitwie przeciwko Tepigowi i Snivy Asha. Początkowo, gdy Tepig nie chciał walczyć, z łatwością pokonali Snivy, lecz po ewolucji Tepiga w Pignite'a i nauce Przysięgi Ognia, zostają pokonani.

Opuszczone

Tepig
File-Tepig Release.png
Osobny artykuł: Tepig Asha

Shamus zostawił swego Tepiga po jego przegranej z Deerlingiem w Klubie Bitew w Accumula.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki