Fandom

Pokémon Wiki

Sewaddle

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Sewaddle to Pokémon o typie robaczym i trawiastym. Ewoluuje w Swadloona, a potem w Leavanny.

Biologia

Fizjologia

Sewaddle jest gąsienicopodobnym Pokémonem z szerokim liściem otaczającym głowę. Jego duża, kulista głowa ms blady odcień opalenizny. Oczy Sewaddle'a są ciemne i okrągłe, a zębate usta o kształcie półksiężyca są pomarańczowe. Spodnia część jego twarzy i szyja są białe. Reszta ciała Sewaddle'a jest podzielona i zielona, z sześcioma kulistymi nogami o pomarańczowym kolorze.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Ten Pokémon produkuje nitkowatą substancję z paszczy, którą wykorzystuje do szycia liści i tworzenia swojego zielonego ubrania. Jest to powód, dla którego nazywa się go "Pokémonem Krawcem". Korzystając ze swoich zmysłowych gałek, Sewaddle jest w stanie odróżnić istoty i przedmioty.

Zachowanie

Kiedy śpi lub ukrywa się przed wrogami, Sewaddle chowa się w liściastym "kapturze" nad jego głową. Sewaddle tworzy nowe ubrania dla siebie.

Siedlisko

Żyją w lasach, głównie w Bezkresnym Lesie.

Dieta

Sewaddle zjada swój zielony strój, gdy nie może znaleźć pożywienia. W odcinku Sewaddle i Burgh w Bezkresnym Lesie!, Sewaddle jadł liście i różnego rodzaju jagody.

W anime

Najważniejsze występy

Sewaddle Asha

Sewaddle Asha zadebiutował w odcinku Sewaddle i Burgh w Bezkresnym Lesie!, gdzie Ash go złapał. W odcinku Bitwa w imię miłości do Pokémonów robaków!, Sewaddle ewoluował w Swadloona w walce z Burghem w siłowni.

Drugoplanowe role

W odcinku Zemsta Znawczyni!, Sewaddle kilku trenerów pojawiły się w Poké Markecie.

W odcinku Bitwa w imię miłości do Pokémonów robaków!, Sewaddle pojawił się jako mieszkaniec w Sali Castelia.

Wiele Sewaddle'ów pojawiło się w epizodycznych rolach.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW018 Sewaddle, Pokémon Krawiec. W sytuacjach zagrożenia chowa się pod tarczą z liścia. Gdy nie może znaleźć pożywienia, zjada swoje liściaste ubranie.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki