Fandom

Pokémon Wiki

Seviper

3101stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Seviper to Pokémon typu trującego. Nie posiada pre-ewolucji ani ewolucji.

Wygląd

Fizjologia

Sevipery są dosyć dużymi stworkami. W większości są w kolorze czarnym, ale mają kilka różnych znaków na ciele. Znaki to sześciokąty koloru żółtego biegnące od głowy do ogona, a na samym dole znajdują się takie jakby łapki i różne purpurowe blizny. Seviper posiada także kilka broni służących mu do walki takich jak wystające z pyska długie czerwone kły i duży ostry ogon. Jego oczy są w kolorze czerwonym.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Seviper mogą tworzyć straszną truciznę, która szybko pokonuje zdobycz.

Zachowanie

Sevipery są wrogami Zangoose'ów i będą walczyć ze sobą do końca. Rywalizacja ta trwa od wieków. Wyostrza mieczopodobny ogon na twardych skałach do walki. Ukrywa się w wysokiej trawie i uderza nieostrożną ofiarę jadowitymi kłami.

Środowisko naturalne

Żyją w miejscach takich jak równiny i lasy, gdzie poszukują ofiar.

Odżywianie

Seviper jest mięsożerny. Ukrywa się w wysokiej trawie. Używa długiego języka, by wyczuć ofiarę. Potem uderza ją jadowitymi kłami. Ich łupem może być Zangoose ze względu na nienawiść do niego. Tak jak każdy Pokémon, Seviper nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Seviper Jessie

W odcinku Wirujący ogon, Jessie złapała Sevipera.

Seviper Lucy

W odcinku Wężowa Królowa okazało się, że Królowa Tunelu Lucy posiada Sevipera.

Drugoplanowe role

Brak.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG008 Seviper, Pokémon wąż o ostrych kłach. Seviper znany jest z tego, że obezładnia ofiarę owijając się wokój niej.
AG048 Seviper, wąż Pokémon z kłami. Seviper dzieli głęboką nienawiść z Zangoose'em. Jego ogon przypominający miecz może rozcinać przeciwników i oszałamiać ich trucizną.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki