Wikia

Pokémon Wiki

Servine

2782strony na
tej wiki
Dyskusja0
Servine.png
Servine
Pokémon Trawiasty Wąż
Trawa
Snivy #496 Serperior
regionalne numery w Pokédexie
Kanto: N/A Johto: N/A
Hoenn: N/A Sinnoh: N/A
Unova: #002 Kalos: N/A
Alola: N/A
Wzrost: 0,6 m | Waga: 8,1 kg
Samiec: 87,5% | Samica: 12,5%
Umiejętność:
Zarastanie
Ukryta umiejętność:
Przeciwność
Grupa jaj: LądoweRośliny
Ciało: Łapa: Ryk: Kolor:
Body06.png

Servine (wymowa: Serwajn) to trawiasty Pokemon V generacji. Rozwija się ze Snivy i przekształca się w Serperiora.

Biologia

Fizjologia

Podobnie do pre-ewolucji, Snivy, Servine jest przede wszystkim zielony z dołem w kolorze kremowym. Ma żółty kołnierz, która zaczyna się na klatce piersiowej i wpływa za ramiona. Trzy dłoniaste liście wyrastają wzdłuż jego pleców i ogona. Servine ma cztery krótkie kończyny i mały grzebień wystający z tyłu głowy. Ma wąskie czerwone oczy i szyderczą twarz.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Servine jest niewiarygodnie szybki. Kiedy biegnie, wydaje się poślizgać nad ziemią. Używa prędkości na swoją korzyść, by zmylić przeciwników.

Zachowanie

Jest to podstępny Pokémon, który skrada się w cieniu liści, myli przeciwników z ogromną prędkością, a następnie uderza biczami winorośli.

Siedlisko

Żyją w lasach i porośniętych gęstą trawą łąki.

Dieta

Jedzą zazwyczaj trawę, ale żywią się też jagodami.

W anime

Główne występy

Servine, wraz z Dewottem, zadebiutował w odcinku Klub Bitew Pokémonów i wybór Tepiga!, gdzie należał do jednego z trenerów Klubu Bitew. Walczył z potężnym Dewottem i łatwo przegrał.

Servine, który ewoluował ze Snivy'ego Tripa, pojawił się w odcinku Starcie rywali w Klubie Bitew!, gdzie stosowany był w walce z Ashem.

Występy drugorzędne

Servine nieznanego trenera wygłosił krótkie pojawienie się w odcinku Starcie rywali w Klubie Bitew! na ekranie komputera w Klubie Bitew w Luxurii.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW004 Servine, Pokémon Trawiasty Wąż, ewoluuje ze Snivy'ego. Biczuje swoich przeciwników pędami i robi uniki przed ich atakami kryjąc się w cieniu liści.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki