FANDOM

495MS Snivy
Pokémon
Serperior 497MS
#496
Generacja V
Servine
ジャノビー Janovy
496MS
Servine

Pokémon Trawiasty Wąż
Typy
Trawa
Zdolności
Overgrow Contrary
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
LądoweRośliny
Statystyka płci

Na jedną samice przypada siedem samców.

Waga Wzrost
16,0 kg 0,8 m
Statystyki
HP
60
Atak
60
Obrona
75
Sp. Atak
60
Sp. Obrona
75
Szybkość
83
Styl Ciała Odcisk łapy
Body06 Plik:F496.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Servine
Servine (jap. ジャノビー Janovy) - Pokémon typu Trawa wprowadzony w generacji V. Ewoluuje ze Snivy na poziomie 17 i przekształca się w Serperiora na poziomie 36.

Biologia

Fizjologia

Podobnie do pre-ewolucji, Servine jest przede wszystkim zielony z dołem w kolorze kremowym. Ma żółty kołnierz, która zaczyna się na klatce piersiowej i wpływa za ramiona. Trzy dłoniaste liście wyrastają wzdłuż jego pleców i ogona. Servine ma cztery krótkie kończyny i mały grzebień wystający z tyłu głowy. Ma wąskie czerwone oczy i szyderczą twarz.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Servine jest niewiarygodnie szybki. Kiedy biegnie, wydaje się poślizgać nad ziemią. Używa prędkości na swoją korzyść, by zmylić przeciwników.

Zachowanie

Jest to podstępny Pokémon, który skrada się w cieniu liści, myli przeciwników z ogromną prędkością, a następnie uderza biczami winorośli.

Środowisko naturalne

Żyją w lasach i porośniętych gęstą trawą łąki.

Dieta

Jedzą zazwyczaj trawę, ale żywią się też jagodami.

W anime

Główne występy

Servine, wraz z Dewottem, zadebiutował w odcinku Klub Bitew Pokémonów i wybór Tepiga!, gdzie należał do jednego z trenerów Klubu Bitew. Walczył z potężnym Dewottem i łatwo przegrał.

Servine, który ewoluował ze Snivy'ego Tripa, pojawił się w odcinku Starcie rywali w Klubie Bitew!, gdzie stosowany był w walce z Ashem.

Występy drugorzędne

Servine nieznanego trenera wygłosił krótkie pojawienie się w odcinku Starcie rywali w Klubie Bitew! na ekranie komputera w Klubie Bitew w Luxurii.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW004 Servine, Pokémon Trawiasty Wąż, ewoluuje ze Snivy'ego. Biczuje swoich przeciwników pędami i robi uniki przed ich atakami kryjąc się w cieniu liści.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.