Fandom

Pokémon Wiki

Serperior Tripa

3102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Serperior Tripa
シューティーのジャローダ Shūtī no Jarōda
270px
Informacje
Płeć Samiec
Zdolność Nieznana
Trenerzy Profesor Juniper i Trip
Miejsce złapania Laboratorium Profesor Juniper
Obecna lokalizacja Z Tripem
Historia
Debiut W cieniu Zekroma!
Złapany w W cieniu Zekroma!
Ewoluuje w Przed Trzech Liderów, potrójne problemy!
Przed Walka o Puchar Świata Juniorów!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Serperior Tripa (jap. シューティーのジャローダ) to starter Pokémon Tripa. Ewoluował z Servine'a i Snivy'ego.

Historia

Serperior po raz pierwszy pojawił się jako Snivy w laboratorium profesor Juniper, gdzie został wybrany przez Tripa na startera w odcinku W cieniu Zekroma!. Wkrótce po uzyskaniu go, Trip wyzwał Asha do walki i używał Snivy'ego przeciwko Pikachu Asha. Ponieważ Pikachu nie był w stanie wykorzystać ataków Elektrycznych z powodu spotkania z Zekromem, Snivy był w stanie łatwo go pokonać.

Przed odcinkiem Trzech Liderów, potrójne problemy! okazało się, że Snivy ewoluował w Servine'a, gdy Ash wyzwał Tripa do walki w Klubie Bitew w odcinku Starcie rywali w Klubie Bitew!. Szybko pokonał Pikachu Asha. Podczas bitwy ze Snivy Asha okazał się mężczyzną, kiedy to został zakochany w niej po uderzeniu Przyciągania. Kiedy Servine nie był w stanie zaatakować, szybko został pokonany przez nią.

Cilan powiedział, że Servine pokonał Panseara Chiliego w walce o Odznakę Tria.

Plik:Trip Snivy.png
Servine ponownie pojawił się w odcinku Trzecia bitwa Asha i Tripa! w bitwie Tripa 3 na 3 przeciwko Ashowi. Po raz kolejny walczył ze Snivy Asha i tym razem został zwycięzcą.

W odcinku Walka o Puchar Świata Juniorów! okazało się, że Servine rozwinął się w Serperiora. Trip użył go w pierwszej rundzie Pucharu Juniorów, gdzie walczył i pokonał Darmanitana Burgundy, dzięki czemu Trip awansował go kolejnej rundy.

W Ponowne starcie autorytetów!, Serperior walczył z Heatmorem Manninga w drugiej rundzie i wygrał. W tym samym odcinku, Serperior walczył z Crustlem Cilana w półfinale i pokonał go Roślinną Furią, dając Tripowi kolejne zwycięstwo.

Plik:Trip Servine.png

W Ash, Iris i Trip: Ostateczne starcie!, w finale pucharu, walczył z Pignitem Asha. Pignite miał wielką przewagę jeśli chodzi o typy. Serperior uniknął Akcji i Nitro Ładunku, a następnie zaatakował Słonecznym Promieniem i Smoczym Ogonem. Robił świetne uniki przed każdym z ognistych ataków. Najpierw potraktował przeciwnika Spojrzeniem, a chwilę później trafił Słonecznym Promieniem. Serperiorowi udało się uciec nawet przed Kolumnami Ognia. Pokonał przeciwnika Roślinną Furią, dzięki czemu Trip wygrał turniej. W końcówce odcinka zaczęła się jego walka z Bouffalantem Aldera. Wystrzelił w niego Słoneczny Promień. W następnym odcinku okazało się, że Bouffalant mistrza jest zbyt silny i Serperior przegrał walkę.

W BW103, Trip wysłał go do rundy eliminacyjnej w Konferencji Higaki, przeciwko Ashowi i Pikachu. Jest bardzo szybki i zwinny, dzięki czemu był w stanie łatwo ograć wszystkie próby ataku Pikachu i uderzyć potężnym Ogonem Smoka. Walka trwała do BW104. Po ataku Kulą Energii i gradem ataków Ogonem Smoka, Serperior użył Ściskania, niezwykle napiętego. Nawet Piorun Pikachu okazał się bezużyteczny, gdyż Serperior ogonem odprowadził prąd w ziemię. Pikachu próbował złapać oddech, a Trip nakazał Serperiorowi rzucić nim o ziemię, by go wykończyć. Jednak Ash wymyślił podstęp, dzięki któremu przy pomocy Stalowego Ogona Pikachu się uwolnił. Serperior zaatakował Ogonem Smoka i szykował się do kolejnych ruchów, gdy Ash wymyślił inny plan ataku, gdzie kombinacja Elektro Kuli i Stalowego Ogona Pikachu zderzyła się ze Ogonem Smoka, przez co nastąpił wybuch. Gdy dym się rozwiał, ukazał stojącego Pikachu, a Serperior padł, dając Ashowi pierwsze zwycięstwo nad Tripem i eliminując go z turnieju.

Osobowość i charakterystyka

Plik:Trip i Serperior.png
Serperior jest zdecydowanie jednym z najsilniejszych Pokémonów Tripa, co udowodnił, gdy pokonał nawet Pokémony ogniste, jak Panseara, Darmanitana czy Heatmora. Ponieważ jako Snivy wykazał wielką determinację w walce, jest gotów stawić czoła każdemu przeciwnikowi. Jest bardzo silny w starciu z innymi i poważnie traktował jakąkolwiek konfrontację jako Snivy i Servine.

Wierny swej normy gatunkowej, Serperior trzyma głowę wysoko pretensjonalnie podczas walki i ma tendencję do bycia eleganckim w każdym czasie. Nie bierze na poważnie większości przeciwników, chyba że przeciwnik jest szczególnie silny, jak widać w Żegnaj, Pucharze Juniorów - witaj przygodo!, gdy walczył z Bouffalantem Aldera.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Ciekawostki

  • Serperior to pierwszy stworek należący do rywala, który został podarowany bezpośrednio od profesora.
    • Na dodatek jest to pierwszy starter rywala Asha, który był widziany we wszystkich swoich formach ewolucji.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki