Fandom

Pokémon Wiki

Serena (anime)

3053strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Serena Current Keys.png

Serena (jap.セレナ Serena) - Jest towarzyszką Asha w regionie Kalos. Dostała jako pierwszego Fennekina od Profesora Sycamore.

Historia

Będąc jeszcze małym dzieckiem, Serena (chociaż osobiście tego nie chciała) została wysłana na Wakacyjny Obóz Pokémon, prowadzony przez profesora Oaka. Pewnego dnia dziewczynka zgubiła się w pobliskim lesie, gdzie - przestraszywszy się Poliwaga - upadła i zraniła się w kolano. Wtedy też poznała Asha, który właśnie szukał tego wodnego Pokémona. Zauważywszy jej ranę, chłopak wyjął chusteczkę i obwiązał ją wokół jej kolana, wypowiadając magiczne zaklęcie, które rzekomo miałoby pomóc. Jednak kolano wciąż bolało, więc Ash nakazał jej nigdy nie poddawać się i walczyć, po czym pomógł jej wstać i wyprowadził z lasu. Do Kalos wróciła wraz z chusteczką i wspomnieniem ze spotkania z młodym Ketchumem.

Serena zadebiutowała w odcinku Przygoda i marzenia rodzą się w Kalos!, gdzie zostaje niemiło obudzona przez Fletchlinga matki. W odcinku Pościg w mieście Lumiose! próbuje wyszkolić Rhyhorna w biegach.

Charakter

Pokemony

Przy sobie

Serena Braixen.png
Fennekin → Braixen
Serena Pancham.png
Pancham
Serena Serena Sylveon.png
Eevee → Sylveon

Tymczasowe

Rhyhorn
Serena Rhyhorn M17.png W Pokémon: Diancie i Kokon Destrukcji, Serena pożyczyła Rhyhorna od toru wyścigowego Rhyhornów z Miasta Orsay. Zrobiła to z Clemontem i Bonnie, by uciec z Diancie, która była ścigana przez złodziei. Ona i Rhyhorn szybko prześcignęli biegaczy na torze i wyjechali w środek lasu. Gdy byli już bezpieczni, Serena podziękowała Rhyhornowi za pomoc i ten wrócił na tor wyścigowy.
Debiut: Diancie and the Cocoon of Destruction
Rhyhorn
Serena Rhyhorn.png W Wyścig o powrót do domu!, Serena pożyczyła innego Rhyhorna, by tym razem ścigać Zespół R.

Jedyny znany atak Rhyhorna z Nadmorskiego Mee to Akcja*.

Debiut: Wyścig o powrót do domu!
Skiddo
Serena Grace Skiddo.png W Wyścig o powrót do domu!, Serena ścigała się ze swoją matką Grace na Skiddo. Grace namawiała Serenę, by to zrobić i po jakimś czasie Serena zgodziła się na to. Raz upadła, jendak udało się jej wygrać wyścig.
Debiut: Wyścig o powrót do domu!
Goomy
Serena Bonnie Goomy.png Główny artykuł: Goomy Asha

W Wszyscy za Goomy'ego!, Serena, wraz z Bonnie tymczasowo posiadali Goomy'ego Asha w walce z Zespołem R. Ale ten uciekł, przypominając sobie straszne doświadczenie z Pokémonami typu robaczego.

Goomy nie użył żadnych ruchów.

Debiut: Wszyscy za Goomy'ego!
Frogadier
Serena Frogadier.png Główny artykuł: Frogadier Asha

Po tym, jak grupa Pangoro spowodowała rozdzielenie Asha z jego przyjaciółmi i z Zespołem R, Serena, Frogadier i Chespin znaleźli się oddzieleni od wszystkich innych. Frogadier strzegł Sereny i Chespina, rozpoznając z wyprzedzeniem zagrożenia, a przy użyciu jego Frąbelków, dał czas dla nich, aby uniknąć szukającego ich jednego z Pangoro. Serena i spółka zostali ostatecznie znaleziona przez Asha, Panchama, Fletchindera, Hawluchę i Luxray, przy czym Frogadier powrócił do swojego trenera.

Debiut: To nie będzie dobry dzień!
Chespin
Serena Chespin.png Główny artykuł: Chespin Clemonta

Po tym, jak grupa Pangoro spowodowała rozdzielenie Asha z jego przyjaciółmi i z Zespołem R, Serena, Frogadier i Chespin znaleźli się oddzieleni od wszystkich innych. Po pochwaleniu przez Serenę, Frogadier zaczął działaś jako ochroniarz, a Chespin stając się zazdrosny pobiegł przed siebie na zwiad na niebezpieczeństwo. Jednak skończyło się to tym, że Chespin zwrócił na siebie uwagę jednego z Pangoro. Po powrocie do grupy Asha, Fletchinder odnalazł Clemonta, Pikachu, Braixena i Bunnelby, po czym Chespin wrócił do swojego trenera.

Debiut: To nie będzie dobry dzień!
Mamoswine
Ash Serena Mamoswine.png Serena tymczasowo jechała na Mamoswine wraz z Ashem, by przekroczyć ośnieżone góry i dostać się do Lodowej Pieczary.
Debiut: Przez śnieżną górę!
Pikachu
Serena Pikachu.png Główny artykuł: Pikachu Asha

Serena tymczasowo wykorzystała Pikachu Asha do walki z Jimmym i jego Pikachu, zamiast Asha, który był chory.

Debiut: Battling at Full Volume!
Talonflame
Ash Talonflame.png Główny artykuł: Talonflame Asha

Serena rozkazywała Talonflame'owi w Volcanion and the Mechanical Marvel, kiedy zaatakował ich Gengar Jarvisa.

Debiut: Volcanion and the Mechanical Marvel

Artworki

Serena XY.png Serena XY 5.png Serena XY 4.png
Oficjalny wygląd z
Serii XY
Alternatywny wygląd z
Serii XY

Inne atworki

Serena XY 6.png Serena XY 2.png Serena XY 3.png Serena New Outfit XY2.png Serena New Outfit XY.png
Serena w swoim oryginalnym stroju z Fennekinem Serena w swoim nowym stroju z Fennekinem Serena w swoim nowym stroju z Panchamem

Wystawy

Serena Current Keys.png

Klucze Księżniczki Sereny

Otrzymane Klucze Księżniczki

Lista Kluczy Księżniczki zdobytych przez Serenę:

Ranking Klasy Mistrzyń

Serena osiągnęła następującą pozycję w turnieju Klasy Mistrzyń:

Inne osiągnięcia

Serena brała udział w następujacych turniejach Klasy Debiutantów:

Zawody Pokémon

Serena brała udział w następujących Zawodach Pokémon:

Ciekawostki

- W 47 odcinku serii XYZ Serena pocałowała Asha.

Zobacz też

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki